”Diana” vrea 100 de magazine până la finalul anului

Delia Pătru
Foto: Facebook/ Magazine DIANA
Foto: Facebook/ Magazine DIANA

Lanțul românesc de magazine Diana, cu afaceri de aproape 190 de milioane de euro în 2024, vrea să închidă 2025 cu 100 de magazine. Recent, compania românească a deschis, în județul Vâlcea, magazinul cu numărul 96, după ce a fost finalizată integrării celui de-al doilea magazin preluat de la rețeaua Nialvi, după relansarea unității din Băbeni, scrie economica.net

În 2026, 35 de ani de la deschiderea primului magazin Diana

„Planul este ca, până la finalul anului 2025 să deschidem magazinul cu numărul 100, în pregătirea anului aniversar 2026, când se împlinesc 35 de ani de la deschiderea primului magazin Diana, care îl vom marca printr-un proces de rebranding”, au transmis reprezentanții companiei.

Cu peste 950 de angajați, rețeaua cuprinde 96 de magazine în județele: Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița.

Magazine Diana reprezintă o rețea românească de magazine, cu o tradiție de peste 34 de ani pe piața locală, ce oferă clienților o gamă variată pentru a acoperi toate necesitățile de zi cu zi, dar și o gamă extinsă de produse și preparate din carne Diana.

Annabella, încă un lanț românesc, a trecut de borna de 100 de magazine

Annabella, lanțul de supermarketuri operat de familia Mutu din Vâlcea, este primul retailer autohton care a trecut pragul de 100 de unități deschise pe plan local. Magazinul cu numărul 100 a fost deschis în toamna lui 2023, când și-a inaugurat și prorpiul parc de retail.

- Advertisement -

Magazine Diana se află pe locul 18 în topul rețelelor de retail în funcție de cifra de afaceri din 2024, realizat de Revista Progresiv.  

author avatar
Delia Pătru
Distribuie acest articol