2,3 milioane lei este suma pusă la bătaie pentru promovarea și marketingul Festivalului IntenCity din Craiova de anul acesta, care se va desfășura în perioada 29 iunie-2 iulie, pe stadionul „Ion Oblemenco”.
Serviciile de marketing și promovare au fost scoase la licitație de Opera Română Craiova. Banii vin din bugetul local.Contractul are o valoare de 2,31 milioane lei și presupune crearea strategiei de promovare și a identității de brand, care vor implica inclusiv colectarea de „big data” privind publicul-țintă și preferințele acestuia, care să fie interpretate de inteligența artificială (AI), pentru maximizarea rezultatelor pozitive – încasări cât mai mari și creșterea notorietății evenimentului, scriu jurnaliștii de la economedia.ro.
Promovarea ar urma să se facă pe toate canalele media și social media, dar și outdoor.Ofertele depuse la licitație ar urma să fie deschise pe 14 martie.Anul trecut, conform Primăriei, la festival au fost circa 55 mii spectatori. S-au încasat 2,4 milioane lei, dar investiția a fost de aproape 10 ori mai mare.