Registrul Auto Român promite mai mult profesionalism, transparență, relaționare cu publicul și mai puțină birocrație.
„Mai puțină birocrație, mai eficienți pentru dumneavoastră! Șefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziție cu explicații și lămuriri despre interacțiunea dumneavoastră cu instituția noastră!”, asta promite RAR, într-un comunicat de presă.
„Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară. Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă. Exista situații în care inginerii de pe linie nu va pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!”, mai spun cei de la RAR.
Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce îi nemulțumește pe solicitanți și să intervină dacă este cazul, astfel încât să se evite risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă conducerea RAR îi roagă pe clienți să apeleze numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care au fost întrebări.