Conform reglementărilor în vigoare și CCM, Centrele de Relații cu Clienții CEZ își întrerup activitatea în zilele de 22, 25 și 26 aprilie 2022.
Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 22 și 25 aprilie 2022 ca zile libere la nivel național. Pentru ziua de 26 aprilie 2022, a treia zi de Paște, se va acorda zi liberă plătită, conform CCM.
Începând cu data de 27 aprilie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
▪ Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
▪ Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
▪ Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
▪ Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari2-form
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își
programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată
https://www.cezinfo.ro/rezervare-online
Cum se efectuează o programare?
▪ Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
▪ Completați numele, prenumele, adresa de mail;
▪ Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți
precum și demersul pentru care efectuați vizita;
▪ Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
▪ Înregistrați programarea.