Compania de Apă Olt recomandă clienților să folosească serviciile online pentru plățile facturilor. În acest fel, în situația creșterii numărului de infectări cu Covd 19 în județ, se va evita aglomerația la ghișee.
„Cum numărul cazurilor de COVID-19 este în creștere, în județul Olt, Compania de Apă Olt face apel către beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă să respecte regulile de distanțare și să evite deplasările la casieriile Companiei de Apă Olt, la Biroul Unic din municipiul Slatina sau la sediile secundare.Pentru plata facturilor, cetățenii pot folosi aplicația CAOmobile sau serviciile de internet banking. Pentru informații sau depunerea de documente pentru obținerea de avize și autorizații, punem la dispozitie adresa de e-mail: [email protected] sau numărul de telefon: 0725 442 431, fax: 0371- 600 308, luni- vineri, 8.00-16.00. Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419 ( non-stop). Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt și Biroul Unic se desfășoară după program normal”, conform Compania de apă Olt.