”Ambalajul vinde” , acesta este unul din primele principii ale vieţii economice pe care trebuie sa ni-l însuţim. Un produs bine îmbrăcat are mai multe ţanse de reuţită faţă de un produs similiar care nu beneficiază de o prezentare potrivită.
”Excel by the Power Of Word”, este un concept care îţi propune să meargă pe paţii creării unei astfel de prezentări a unui produs, porneţte de la ideea scrijelită pe o coală de hârtie, monitorizând atent procesul tehnic de redactare, de construire a prezentării, a documentelor aferente acesteia, atingând punctul de finish cu etapa în care forma capată valoarea cuvintelor, cuvinte care se mulează perfect pe ideea iniţială ţi care dau sens construcţiei.
Despre ce prezentări este vorba aici? Proiectul încearcă să atingă o gamă cât mai largă a tipurilor de prezentări, însă există o conţtientizare a nevoii de prezentare personală. Omul este definit de modul în care alege să vorbească despre sine, indiferent de domeniul în care activează, de materialele ţi metodele pe care le foloseţte în munca sa de zi cu zi, de uneltele pe care este capabil să le utilizeze, să le plieze pe nevoile personale. Putem rezuma ideea anterioară prin simpla idee de management ţi branding personal.
Despre acestea , reprezentanţii organizaţiilor EESTEC LC CRAIOVA, UN YOUTH ţi EVOLVE, au învăţat în cadrul proiectului De la Comunităţi la Comunitate, finanţat de programul HEINEKEN Pentru Comunităţi ţi dezvoltat de PRPĂTRAT cu sprijul JCI CRAIOVA. În timpul sesiunilor de training întinse pe o durată de 3 săptămâni, noţiuni esenţiale despre fundamentele managementului comunităţilor, incluzând idei despre managementul ţi brandingul personal, au fost predate prin metode inovative, însoţite de prezentări impecabile, cursanţilor.
Pentru a extinde o idee preluată chiar de la acest proiect, aceea ”de a da înapoi comunităţii” pentru a putea să funcţionăm ca oameni, ca organizaţţii, ca grupuri, cele trei asociaţii nonguvernamentale au dezvoltat conceputul Excel By the Power of Word. Două proiecte ,TicTech ţi Post2015, au ales să vină în sprijinul tinerilor, în special în sprijinul studenţilor, pentru a le oferi acestora oportunitatea de a deprinde noi abilităţi în utilizarea metodelor ţi uneltelor de prezentare ce le stau la dispoziţie.
Primul proiect , TicTech, derulat în perioada 24-25 februarie 2014 are în plan să readucă atenţia studenţilor participanţi la proiect asupra importanţei folosirii corecte a uneltelor tehnice în crearea documentelor, prezentărilor de care aceţtia au nevoie atât în viaţa academică, la facultate, cât ţi mai departe, în viaţa personală. Astfel pachetul OFFICE(Microsoft Excel, Microsoft Power Point, Microsoft Word) este predat sub un nou aspect, îndepărtându-ne de vechile concepte ale notiţelor uitate pe un caiet , TicTech le va arăta studenţilor, cum în mod practic, să faca o prezentare de la zero. Mai departe, pentru a ţine pasul cu noile tendinţe, organizatorii vor prezenta metode noi, inovatoare, disponibile mai ales în mediul online care pot aduce un plus valoare deja clasicelor documente.
Dupa parcurgerea etapei în care tehnic prezentările au fost puse la punct, proiectul Post2015, vine aţa cum spuneam iniţial, cu puterea cuvintelor. În perioada 27-28 februarie, traineri specializaţi, vor arăta celor interesaţi, cum să se folosească de cuvintele potrivite, pentru a umple un document, o prezentare. Dacă la primul proiect, conceptul ”Learn by doing” va fi baza de la care pornesc sesiunile de training, aici ”Tips&Tricks” va reprezenta modul de desfăţurare al întregului proiect.
Excel by the Power of Word vrea să creeze impact ţi totodată să le ofere tinerilor ţansa de a atinge performanţa, de a lasa în urmă lucruri foarte bine făcute care să poată sta oricând drept dovadă a cunoţtinţelor ţi abilităţilor de care aceţtia dispun.







