ANUNT PRIVIND ORGANIZAREA ACHIZITIEI

Jurnalul Olteniei

Societatea PALLETPRO LOGISTICS SRL, din  CRAIOVA, B-dul. NICOLAE ROMANESCU, NR 136 C,  Judeţul DOLJ, persoana de contact: CORACI DANIELA, nr. tel. 0722606618 anunţă procedura de achiziţie in vederea atribuirii contractului de FURNIZARE ECHIPAMENTE in cadrul planului „MANIPULARE MARFA PALETIZATA IN DEPOZITE”,conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,  

  1. Denumirea achizitiorului: PALLETPRO LOGISTICS   S.R.L
  2. Adresa sediu social: CRAIOVA, B-dul. NICOLAE ROMANESCU, NR 136 C,  Judeţul DOLJ
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitivã conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene;
  4. Obiectul contractului şi locul de implementare a contractului: 

a. Obiectul contractului de FURNIZARE ECHIPAMENTE: 

b. Locul de implementare: CRAIOVA, B-dul. NICOLAE ROMANESCU, NR 136 C,  Judeţul DOLJ

5. Valoarea estimatã a achiziţei: 474,674.68lei, fãrã TVA;

    LOT I: 20,796.16 lei fara TVA, echivalentul a 4,086.57 euro

    - Advertisement -

    LOT II: 215,883.36lei (2 buc x 107,941.68lei/buc) fara TVA, echivalentul a 42,422.40 euro 

    LOT III: 237,995.16 lei fara TVA, echivalentul a 46,767.51 euro

    1. Sursa de finanţare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale PALLETPRO LOGISTICS   S.R.L
    2. Codul CPV: cod CPV 42418000-9 · Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare
    3. Tipul si durata contractului:

    a. Tipul: FURNIZARE ECHIPAMENTE 

      1. Durata contractului: pânã la INDEPLINIREA OBLIGATIILOR CONTRACTUALE (max. 30.09.2026) 
      2. Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare ECHIPAMENTE: preţul cel mai scãzut.
      3. Data şi ora limitã pentru depunerea  ofertelor  este 11.11.2025, ora 12:00 . Depunerea  ofertelor  se  va  face  la  adresa: CRAIOVA, B-dul. NICOLAE ROMANESCU, NR 136 C,  Judeţul DOLJ
      4. Oferta va fi  redactatã ȋn  limba  românã
      5. Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanţi: 
      • Certificatul Constator/ Echivalent UE
      • Scrisoare de ȋnaintare – Formularul 1,
      • Propunere Tehnicã – Formular 3,
      • Propunere Financiarã –- Formular 4, 
      • Declaraţie privind respectarea condițiile obligatorii din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de munca – Formularul 5,
      • Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formularul 6,
      • Declaratie privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) – Formularul 7, 
      • Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 – Formularul 8,
      • Declaraţie privind eligibilitatea situaţiile prevăzute la art.164 din Legea 98/2016 – Formularul 9,
      • Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 – Formularul 10,
      • Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 11.
      • Model contract propus.
      1. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare:

      – LEI si EURO pentru ofertantii persoane juridice romane

      – EURO pentru ofertantii persoane juridice straine.

      Evaluarea ofertelor financiare se va face pentru valoarea in EURO, utilizand cursul de schimb publicat de BNR valabil pentru data 17.10.2025 respectiv 1 EURO = 5.0889Lei.

      Pretul in EURO va ramane neschimbat pe tot parcursul derularii contractului.

      1. Ofertarea se poate  face pentru unul sau mai multe loturi. Se poate acorda avans ȋntre 30%  si 50%. Ofertarea se va face pentru toate produsele din lotul/loturile ofertate (nu se acceptã oferte parţiale) ;
      2.  Criteriul de atribuire: preţul cel mai scãzut per total lot;
      3. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informatii suplimentare legate de contractul de achizitie. Persoane de contact CORACI DANIELA, nr. tel. 0722606618 e-mail: [email protected]
      4.  Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispozitia ofertantilor ȋn format electronic pe site-ul propriu www.palletpro.ro , cat si pe site-ul www.fonduri-ue.ro.

      Administrator,

      CORACI DANIELA MIHAELA

      PALLETPRO LOGISTICS   S.R.L

      author avatar
      Jurnalul Olteniei
      Distribuie acest articol