Slătinenii care locuiesc în blocurile ANL trebuie să-şi pregătească dosarul pentru prelungirea contractului de închiriere a locuinţei.
Directorul Direcţiei Administrare Patrimoniu (DAP), Narcisa Ionescu, a arătat care sunt documentele necesare pe care chiriaşii trebuie să le depună pentru prelungirea contractului de închiriere ANL.
Este vorba despre copii ale actelor de identitate şi de stare civilă, certificate fiscale eliberate de Direcţia Generală Economică a Primăriei Slatina pentru toţi membrii majori ai familiei din care să rezulte dacă figurează sau nu cu locuinţă şi debite la bugetul local, adeverinţe pentru veniturile nete realizate în ultimele 12 luni, declaraţii notariale pentru membrii familiei majori care nu realizează venituri, declaraţie notarială a titularului contractului de închiriere şi, după caz, pentru ceilalţi membri majori din familie precum că nu au dobândit locuinţă în proprietate şi/sau chirie, proprietate de stat, proprietate a unităţii administrativ-teritoriale sau a unităţii care îşi desfăşoară activitatea, copie după o factură de utilităţi de la Salubris şi CEZ Vânzare.
„În această perioadă, pregătim documentaţia pentru prelungirea contractelor de închiriere ale blocurilor ANL din Slatina. După primii cinci ani de la darea în folosinţă a locuinţelor, prelungirea se face în fiecare an. În cazul blocurilor de pe strada Orhideelor, este prima dată când se face acest lucru, aceste unităţi locative fiind date în folosinţă în anul 2013”, a declarat Narcisa Ionescu.
În Slatina sunt 244 de locuinţe construite prin Agenţia Naţională de Locuinţe (ANL), 10 dintre acestea fiind vândute proprietarilor. Pentru restul, trebuie prelungite contractele de închiriere. Este vorba despre blocurile 19D şi V6, unde contractele expiră la 6 mai 2018, şi despre blocul de pe strada Orhideelor, unde contractul expiră la 6 iunie 2018. În cazul blocului ANL de pe strada Armoniei, contractele au fost deja prelungite, în octombrie 2017.