ANUNT PRIVIND ORGANIZAREA ACHIZITIEI DE BUNURI – ECHIPAMENTE AUTO (RELUATÃ)

Jurnalul Olteniei

Societatea DRUGASERV S.R.L., cu sediul în localitatea Craiova, Str. Trandafirului, nr. 105D, Judeţul Dolj, anunţă procedura de achiziţie in vederea atribuirii contractului de furnizare – Echipamente service auto in cadrul planului de afaceri declarat castigator in cadrul proiectului „Sprijin pentru înființarea de întreprinderi sociale în mediul urban din Regiunea Sud-Vest Oltenia” COD SMIS: 305176, conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,  

  1. Denumirea achizitiorului: Societatea DRUGASERV SRL
  2. Adresa sediu social: Craiova, Str. Trandafirului, nr. 105D, Judeţul Dolj
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitivã conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene;
  4. Obiectul contractului şi locul de implementare a contractului: 

a. Obiectul contractului de furnizare: Echipamente service auto

  1. Locul de implementare: Craiova, Str. Trandafirului, nr. 105D, Judeţul Dolj
  2. Valoarea estimatã a achiziţei: 511.482,17  lei fãrã TVA, echivalentul a 100.509,37 euro (cursul BNR valabil la data de 17.10.2025 – 1 euro= 5,0889 lei);

LOT 1 (fost lot 2) :  52.699,72 lei fără TVA, echivalent a 10.355,81  euro

LOT 2 (fost lot 3):   12.258,95 lei fără TVA, echivalent a 2.408,95  euro

Ofertarea se poate  face pentru unul sau mai multe loturi. Se poate acorda avans intre 30%  si 50% .

- Advertisement -

Ofertarea se va face pentru toate produsele din lotul/loturile ofertate (nu se accepta oferte partiale).

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut per total lot.

  1. Sursa de finanţare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale beneficiarului.

Codul CPV:cod CPV 42636100-4 Prese hidraulice , 42912350-0 Echipamente de instalare a filtrelor, 42123400-1 Compresoare de aer, 34913000-0  Diverse piese de schimb, 39151300-8  Mobilier modular, 42113390-4 Sisteme cu gaz combustibil, 42600000-2 Masini si unelte,  42124100-5 Piese pentru masini sau motoare, 31161900-1 – Sisteme de reglare a tensiunii, 42121100-4 Cilindri hidraulici sau pneumatici , cod CPV 50116300-4  Servicii de reparare si de intretinere a cutiilor de viteze pentru vehicule, 38500000-0 Aparate de control si de testare, cod CPV 38500000-0 – Aparate de control şi de testare

  1. Tipul si durata contractului:

a. Tipul: furnizare

b. Durata contractului: 10 luni (30.09.2026)

  1. Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare produse: preţul cel mai scãzut.
  2. Data şi ora limitã pentru depunerea  ofertelor  este 25.11.2025, ora 12:00 . Depunerea  ofertelor  se  va  face  la  adresa: Craiova, Str. Trandafirului, nr. 105D, Judeţul Dolj. 
  3. Oferta va fi  redactata ȋn  limba  românã;
  4. Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanţi: conform Specificaţiilor Tehnice.
  5. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare: preţul se va exprima ȋn lei, fãrã TVA;
  6. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informatii suplimentare legate de contractul de achizitie. Persoane de contact: SEGARCEANU ALEXANDRU MARIUS, telefon: 0735743110, e-mail: [email protected]
  7. Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispozitia ofertantilor ȋn format electronic pe site-ul propriu https://dpfcraiova.ro/  , cat si pe site-ul www.fonduri-ue.ro.

Administrator, 

Societatea DRUGASERV SRL

SEGARCEANU ALEXANDRU MARIUS

author avatar
Jurnalul Olteniei
Distribuie acest articol