ANUNT PRIVIND ORGANIZAREA ACHIZITIEI DE ECHIPAMENT – MINIÎNCĂRCĂTOR PE ȘENILE

Jurnalul Olteniei

Societatea CRIS COMPANYS S.R.L., cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj, anunţă procedura de achiziţie in vederea atribuirii contractului de furnizare echipament –  MINIÎNCĂRCĂTOR PE ȘENILE in cadrul planului „CRIS COMPANYS, conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,  

  1. Denumirea achizitiorului: Societatea CRIS COMPANYS SRL
  2. Adresa sediu social: Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitivã conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene;
  4. Obiectul contractului şi locul de implementare a contractului: 

a. Obiectul contractului de furnizare:  echipament –  MINIÎNCĂRCĂTOR PE ȘENILE

b. Locul de implementare: Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj 

  1. Valoarea estimatã a achiziţei: 390.320,64 lei, fãrã TVA, echivalent a 76.800 euro (curs euro 5,0823 lei/23.10.2025);
  2. Sursa de finanţare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale beneficiarului
  3. Codul CPV:42418000-9 – Utilaje de ridicare, de manipulare, de încărcare sau de descărcare
  4. Tipul si durata contractului:

a. Tipul: furnizare

b. Durata contractului: 10 luni (30.09.2026)

- Advertisement -
  1. Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare produse: preţul cel mai scãzut.
  2. Data şi ora limitã pentru depunerea  ofertelor  este 10.11.2025, ora 12:00. Depunerea  ofertelor  se  va  face  la  adresa: Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj 
  3. Oferta va fi  redactata ȋn  limba  românã;
  4. Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanţi: 
  • Certificat de Constator/ Echivalent UE,
  • Scrisoare de inaintare – Formularul 1,
  • Declaratie de respectare a legislatiei in vigoare privind conflictul de interese in cadrul achizitiilor publice (privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 14 din OUG 66/2011) – Formularul 2,
  • Propunere Tehnica – Formular 3,
  • Propunere Financiara –- Formular 4, 
  • Declaratie privind respectarea condițiile obligatorii din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de munca – Formularul 5,
  • Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formularul 6,
  • Declaratie privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) – Formularul 7, 
  • Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 – Formularul 8,
  • Declaraţie privind eligibilitatea situaţiile prevăzute la art.164 din Legea 98/2016 – Formularul 9,
  • Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 – Formularul 10,
  • Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 11.
  • Model contract propus.
  1. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare: preţul se va exprima ȋn lei, fãrã TVA;
  2. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informatii suplimentare legate de contractul de achizitie. Persoana de contact: STAN CONSTANTIN, telefon: 0740242203, e-mail: [email protected]
  3. Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispozitia ofertantilor ȋn format electronic pe site-ul propriu www.criscompanys.ro , cat si pe site-ul www.fonduri-ue.ro.

Administrator, 

STAN CONSTANTIN

author avatar
Jurnalul Olteniei
Distribuie acest articol