Craiova, 3 octombrie – Pe 5 octombrie, Promenada Craiova celebrează primul an de activitate cu succes. În această perioadă, centrul comercial a adus noi branduri mult așteptate în oraș și i-a oferit comunității experiențe deosebite, prin organizarea numeroaselor evenimente interactive și inovative. Cele peste 120 de magazine disponibile în mall le oferă vizitatorilor nu doar șansa de a descoperi ultimele tendințe în modă, ci și de a trăi experiențe unice de shopping sau divertisment, alături de o gamă variată de oferte culinare. Astfel, Promenada Craiova a devenit spațiul ideal de socializare și de petrecere a timpului liber pentru toate vârstele.
Începutul aniversării este marcat cu un concert extraordinar susținut de Theo Rose, care va avea loc pe 5 octombrie. Intrarea la concert este gratuită, iar vizitatorii sunt așteptați începând cu ora 18:00, pe baza înregistrării în aplicația SPOT. Brățara de acces poate fi ridicată de la biroul Info Point. În intervalul 18:00 – 18:45, vizitatorii se vor putea bucura de muzică remix oferită de DJ-ul serii. Un moment special de confetti o va întâmpina apoi pe Theo Rose care va urca pe scenă de la ora 19:00.
Artista, cu o voce puternică și pasiune pentru muzică, a reușit să se impună în industrie. Printre hiturile sale se numără „Cămașa” și „Gipsy Run” care au acumulat milioane de vizualizări pe YouTube. De asemenea, Theo Rose este recunoscută pentru colaborările sale cu nume mari din muzică, înregistrând piese, precum: „Roata” cu Damian Drăghici și “Stinge Luminile” cu Irina Rimes. În plus, artista este și antrenor la emisiunea „Vocea României” de la PRO TV, alături de Horia Brenciu.
Celebrarea continuă până pe 13 octombrie, perioadă în care vizitatorii vor avea parte de un decor spectaculos, oferte exclusive și peste 1.000 de premii garantate. Printre activitățile principale se numără Roata Norocului, accesibilă cu aplicația SPOT, unde toți participanții câștiga premii pe loc, în limita stocului disponibil.
În plus, Promenada Craiova aduce experiențe captivante, cu activități și spectacole pentru copii și adolescenți, photo-cornere și alte evenimente de divertisment pentru toate vârstele. Mai mult, scanând bonurile de cumpărături în SPOT până pe 20 octombrie, clienții își asigură participarea la o tombolă cu premii surpriză.
Mai multe informații despre ofertele și evenimentele Promenada pot fi consultate și pe site-ul centrului comercial, precum pe paginile de Facebook și Instagram.
Despre Promenada
Promenada, parte din portofoliul NEPI Rockcastle, cel mai mare și modern centru comercial din municipiul Craiova, are o suprafață închiriabilă de 78.500 metri pătrați, din care noul centru comercial ocupă 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 metri pătrați. Centrul comercial găzduiește peste 120 de magazine, mixul de chiriași incluzând atât nume în premieră la nivel național, cât și numeroase branduri în exclusivitate pe piața din Craiova.
Printre cele peste 20 de magazine în premieră se numără Massimo Dutti, Mamaquilla, Lefties, Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Modivo, Mohito, Obsentum și Carrefour, dar și de noile concepte de magazine din lanțul Inditex: Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Zara. Alte premiere sunt constituite de retaileri de tehnologie și software (iStyle).
Promenada pune la dispoziția clienților săi peste 2100 de locuri de parcare, precum și cea mai mare terasă panoramică exterioară din Craiova, unde se găsesc restaurante și cafenele, pentru o experiență cât mai plăcută de petrecere a timpului liber.
Cu aplicația mobilă SPOT, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții Promenada sunt recompensați cu puncte de loialitate la fiecare sesiune de cumpărături, ce aduc oferte și beneficii.