YOLO Media, agenția care comunică activitatea și performanțele canotorilor români încă din anul 2018, a organizat la Paris, în timpul Jocurilor Olimpice, o acțiune de imagine fără precedent atât pentru canotajul românesc, cât și pentru România.
La scurt timp după ce au câștigat cinci medalii olimpice, dintre care două de aur și trei de argint, sportivii români s-au întâlnit cu mii de oameni, localnici și turiști deopotrivă, pe celebrul bulevard parizian, Champs Elysees.
A fost prima interacțiune de acest tip, naturală și spontană, între campioni olimpici și publicul ajuns în Franța din toate colțurile lumii. Cu toții au vrut să se fotografieze cu campionii români, să îi cunoască, să atingă medaliile de aur și argint, și să posteze fotografiile și înregistrările video pe rețelele de socializare, promovând astfel pozitiv România.
Agenția YOLO Media a inițiat această acțiune, prima de acest tip a unei federații sportive din lume, la Jocurile Olimpice de la Paris, pentru ca medaliații să simtă însemnătatea majoră are titlurilor câștigate, văzând impactul pe care îl au în rândul oamenilor, și de a viraliza pe rețelele de socializare în mod organic izbânda reușita României din acest an.
Sportivii români au fost întâmpinați cu aplauze, felicitări, s-au facut mii de fotografii, cei prezenți la restaurantele din zonă s-au ridicat în picioare să îi felicite, iar, la moment dat, bulevardul a fost blocat de oameni care voiau să facă fotografii cu olimpicii români și să le atingă medaliile.
Acțiunea din centrul Parisului a atras și atenția jandarmilor, care au stat aproape de sportivi pentru a se asigura că medaliile lor sunt în siguranță, dar au profitat de ocazie pentru a face, la rândul lor, fotografii și a-i lăuda pe sportivii români.
„Sportul de performanță este cel mai bun ambasador pentru o țară, astfel că ne-am dorit să aducem campionii României și medaliile în rândul oamenilor, pe stradă, acolo unde probabil nimeni nu s-ar fi așteptat. Nu doar pentru ca aceștia să aibă ocazia de a-i cunoaște personal pe campionii pe care îi urmăriseră la televizor, dar mai mult pentru ca sportivii să simtă cât de mult cântărește cu adevărat o medalie olimpică. Să fii aplaudat de sute de oameni care nu te cunosc este o mare realizare. Mii de oameni au promovat astfel pe social media performanțele canotajului românesc și au lăudat România pentru reușită. A fost cea mai frumoasă după-amiaza pentru delegația canotorilor români la Paris celebrând reușita lor în mijlocul oamenilor”, declară Christian Stan, Managing Partner Yolo Media.
Canotorii români au făcut fericiți milioane de români la această ediție a Jocurilor Olimpice
YOLO Media a comunicat direct de la Paris performanțele canotorilor români, care, cu cele cinci medalii câștigate, au făcut fericiți milioane de români la această ediție a Jocurilor Olimpice.
Federația Română de Canotaj colaborează, încă din 2018, cu agenția YOLO Media pentru comunicarea activității sale și implementarea colaborării cu sponsorii și partenerii oficiali. În cei șase ani, YOLO Media a comunicat victoriile sportivilor la peste 40 de campionate europene și mondiale, două ediții ale Jocurilor Olimpice (Tokyo și Paris) și a coordonat parteneriatele cu peste 30 de sponsori și parteneri. Prin activitatea sa, agenția a generat peste 12 000 de apariții media, plasând Federația Română de Canotaj în topul celor mai mediatizate sporturi din România, alături de fotbal, tenis și înot.
„Începând cu anul 2018, YOLO Media a dezvoltat un nou departament intern, dedicat promovării sportive, și a dat startul colaborării cu Federația Română de Canotaj. În toți acești ani, am mediatizat activitatea federației, participarea sportivilor la marile competiții și rezultatele lor excepționale, am organizat evenimente și proiecte speciale și am coordonat colaborarea cu sponsorii și partenerii federației, un număr impresionant ce a crescut de la an la an. Este o onoare și o deosebită bucurie pentru noi să parcurgem, împreună cu sportivii federației, drumul către marile victorii”, declară Sorin Duțoiu, Managing Partner YOLO Media.
„Este un domeniu pe cât de solicitant, pe atât de fascinant și dinamic. Pentru noi, canotajul a devenit ca parte din familie și e bucurăm că am crescut împreună sub ochii publicului în toți acești ani. Participarea la Jocurile Olimpice de la Tokyo și de la Paris a reprezentat apogeul colaborării noastre profesionale, știind că, în timpul competițiilor, inimile tuturor românilor bat la unison cu ale noastre, iar drapelul nostru ajunge primul sus, pe acordurile imnului național”, declară Christian Stan, Managing Partner YOLOMedia.
Rezultatele excepționale ale sportivilor din fiecare an și potențialul lor categoric au atras susținerea a zeci de companii care au devenit sponsori și parteneri ai Federației Române de Canotaj. YOLO Media coordonează aceste parteneriate, atât ca promovare online, cât și prin intermediul evenimentelor și proiectelor speciale.
Sorin Duțoiu (YOLO Media)