Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 25 și 26 decembrie, drept zile nelucrătoare la nivel național, angajații CEZ Vânzare din Centrele de Relații cu Clienții vor avea zi liberă și în data de 01, respectiv 02 ianuarie.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele de 25 și 26 decembrie, respectiv 01 și 02 ianuarie 2024.
Începând cu data de 27 decembrie respectiv 03 ianuarie 2024, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Câmpulung, Caracal, Craiova, Curtea de Argeș, Dragășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric.
Alte canale de comunicare:▪ Chat-ul cu un consultant CEZ Vânzare
Chat-ul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul
https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
▪ Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând
https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
▪ Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
▪ Numărul de fax: 0248 524 834.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată: www.cezinfo.ro/rezervare-online/