Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 30 noiembrie 2023, cu prilejul sărbătorii Sfântului Ocrotitor Andrei, respectiv 01 decembrie, cu ocazia Zilei Naționale a României drept zile nelucrătoare la nivel național. Astfel, Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele respective.
Începând cu data de 4 decembrie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv:
- 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești,
Câmpulung, Caracal, Craiova, Curtea de Argeș, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin,
Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, și Videle; - 09:00 – 17:00, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Iași și Timișoara
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de
comunicare cunoscute:
- Aplicaţia mobilă My CEZ – disponibilă în Google Play și App Store;
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni
până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor
electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a
intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent
vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând www.cezinfo.ro/sesizari2-form/
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare, implementat de furnizor pe website-ul
www.cezinfo.ro/ – disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își
programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată
www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completați numele, prenumele, adresa de mail
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
- Înregistrați programarea.