Elevii au susținut miercuri, proba la alegere a profilului și specializării – E.d) din cadrul simulării naționale a examenului de Bacalaureat. La această probă au fost prezenți 3258 candidați (82,07% din totalul candidaților înscriși pentru a susține proba: 3970 candidați – învățământ zi).
712 candidați au fost absenți.
Comunicarea rezultatelor se va face în data de 6 aprilie 2023.
Rezultatele obținute la simulare nu vor fi publice. Acestea sunt analizate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care s-au desfăşurat aceste simulări, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, şedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul consiliului profesoral, în vederea adoptării unor măsuri pentru îmbunătăţirea performanţelor şcolare.
Notele obţinute la simulările naţionale nu se trec în catalog. Prin excepţie, la solicitarea scrisă a elevului, notele obţinute la simulările naţionale pot fi trecute în catalog.
Cele mai mari procente au fost obținute la unitățile școlare:
Unitatea de învățământ | Procent de prezență |
LICEUL TEORETIC „INDEPENDENTA” CALAFAT | 100.00% |
SEMINARUL TEOLOGIC ORTODOX „SFANTUL GRIGORIE TEOLOGUL” CRAIOVA | 100.00% |
LICEUL TEHNOLOGIC SPECIAL”PELENDAVA” CRAIOVA | 100.00% |
LICEUL TEOLOGIC ADVENTIST CRAIOVA | 100.00% |
COLEGIUL NATIONAL MILITAR „TUDOR VLADIMIRESCU” CRAIOVA | 99.17% |
COLEGIUL NATIONAL „ELENA CUZA” CRAIOVA | 97.17% |
LICEUL TEORETIC „CONSTANTIN BRANCOVEANU” DABULENI | 96.88% |
LICEUL TEHNOLOGIC „STEFAN MILCU” CALAFAT | 96.23% |
COLEGIUL NATIONAL „CAROL I” CRAIOVA | 94.62% |
LICEUL „VOLTAIRE” CRAIOVA | 94.51% |
COLEGIUL NATIONAL „FRATII BUZESTI” CRAIOVA | 94.47% |
LICEUL TEORETIC „TUDOR ARGHEZI” CRAIOVA | 94.07% |
COLEGIUL NATIONAL PEDAGOGIC „STEFAN VELOVAN” CRAIOVA | 93.72% |
LICEUL „TRAIAN VUIA” CRAIOVA | 93.38% |
COLEGIUL NATIONAL „NICOLAE TITULESCU” CRAIOVA | 91.53% |
LICEUL TEORETIC „HENRI COANDA” CRAIOVA | 91.37% |
LICEUL TEORETIC „MIHAI VITEAZUL” BAILESTI | 91.03% |
LICEUL „CHARLES LAUGIER” CRAIOVA | 91.03% |
LICEUL TEHNOLOGIC „HORIA VINTILA” SEGARCEA | 90.20% |