Autorităţile din Qatar şi Federaţia Internaţională de Fotbal au revenit asupra deciziei de a vinde bere suporterilor în jurul stadioanelor Cupei Mondiale 2022, a anunţat instanţa conducătoare a fotbalului într-un comunicat, informează AFP.
„Ca urmare a discuţiilor dintre autorităţile ţării gazdă şi FIFA, s-a decis renunţarea la punctele de vânzare a berii din perimetrele stadioanelor şi concentrarea vânzării de băuturi alcoolice în fan-zone-urile şi localurile autorizate”, se arată într-un comunicat dat publicităţii, fără a oferi motivele unei astfel de decizii.
Ca o primă reacție oficială, producătorul de bere Budweiser, unul dintre principalii sponsori ai FIFA a postat pe Twitter ”Ei bine, asta e jenant!”, mesaj care a fost ulterior șters.
Meciul de deschidere al Cupei Mondiale se va disputa pe 20 noiembrie între Qatar şi Ecuador pe stadionul Al Bayt din Al Khor, în timp ce finala urmează să aibă loc pe 18 decembrie, de Ziua naţională a Qatarului, pe Lusail Stadium, conform Ziare.com.