Automobilul electric Dacia Spring este achiziționat de tot mai mulți români, mulțumiți de perspectiva de a reduce cheltuielile cu combustibilul. Pe de altă parte, însă, sunt și unii proprietari care descoperă diverse probleme, pe care le anunță pe grupurile dedicate, de pe rețelele sociale.
Automobilul Dacia Spring este unul dintre cele mai cerute vehicule electrice din Europa. Deși a înregistrat cea mai agresivă creștere de prețuri consemnată la un autoturism în primul an de lansare, rămâne, însă, printre cele mai ieftine. Pe grupurile dedicate, românii care au achiziționat un astfel de vehicul se laudă cu economiile pe care le-au făcut de când conduc o mașină electrică.
Datorită programelor de susținere a achizițiilor de mașini nepoluante prin care autoturismele pot fi încărcate gratis la anumite pompe, unii dintre aceștia reușesc să călătorească cu mașina, fără să cheltuiască un leu. Unele supermarketuri au chiar programe de fidelitate: dacă faci cumpărături de 500 lei/lună din magazin, primești cinci plinuri gratis.
Cu toate acestea, există și reclamații din partea unor proprietari nemulțumiți. Pe grupurile dedicate, au fost raportate probleme la aerul condiționat, la claxon, sau chiar la imposibilitatea de a încărca mașina încă de când a fost primită.
Posesorul unei Dacii Spring a anunțat că o mică parte din caroseria mașinii s-a deteriorat după ce a dus-o la spălătorie. Acesta a dat asigurări că nu a apropiat prea mult furtunul și a anunțat cât l-a costat reparația, într-o postare pe Dacia Spring România. „Aveți grijă să nu spălați prea tare mașina că sar bucăți din ea”, a relatat bărbatul.
Acesta a menționat că soluția reprezentanței a fost „o peticeală cu kit și vopsit peste și toate astea la prețul de 400 RON, pentru că dauna nu este acoperită de garanție”. „Ca sa lămuresc deja niște aspecte, nici măcar nu a fost apropiat foarte mult furtunul cu presiune. A fost spălată ca orice altă mașină ca până acum”, a adăugat posesorul mașinii.
Câțiva membrii ai grupului au dat vina, însă, pe proprietarul Daciei Spring. Acestea le-a răspuns, în comentarii că „este vorba de materialul gumat situat lângă plafon și barele transversale. Nu am spălat mașina agresiv sau într-un anume fel. Vă garantez că dacă puneți furtunul cu presiune pe chederul oricărei mașini nu se va întâmpla ce s-a întâmplat aici. Este vorba strict de calitatea proastă a materialelor. Mașina o spăl așa cum am spălat și alte mașini, (mult) mai vechi și putrezite, pe care le-am avut până acum”.
La rândul său, internautul a scris că „este un mastic de etanșare, o chestie penibilă marca Dacia, nici la Dacia 1300 nu există, aplicăm noi mastic la aripă lângă capotă. Dar cred că ai o parte de vină pentru că ai apropiat vârful jetului prea mult, totuși nu poți pune mastic pe plafon. Oricum, mulțumim pentru postare, probabil ai salvat multe exfolieri”, informează ziare.com.
Foto: Dacia