duminică, decembrie 29, 2024

Ultima ora

Sport

CEZ Vânzare le recomandă clienților săi să acorde atenție sporită persoanelor care pretind că ar fi angajați CEZ sau parteneri ai furnizorului

Furnizorul de energie electrică și gaze naturale le reamintește clienților săi că orice persoană care pretinde a fi angajat al companiei trebuie să prezinte dovada acestui fapt înainte de a le presta orice fel de servicii.

Tipul de practici la care clienții ar trebui să fie atenți

Pentru a evita situații neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită persoanelor care se recomandă ca angajați CEZ și îi informează eronat că:

Policlinica Buna Vestire Craiova
  • vor rămâne fără energie electrică sau gaze naturale ca urmare a schimbării acționariatului/ plecării CEZ din România sau desființării companiei CEZ Vânzare;
  • furnizorul CEZ Vânzare și-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrică/ gaze naturale din piață;
  • prețurile și clauzele contractuale deja agreate se modifică;
  • partea de contractare/ recontractare a clienților se desfășoară prin intermediul unor parteneriate cu alți furnizori de energie electrică/ gaze naturale cunoscuți, din piață.
    Important! Clienții nu trebuie să înmâneze documente, acte de identitate sau să semneze
    vreun document înainte de a se asigura că persoanele care pretind că sunt angajați sau parteneri CEZ au această calitate.

Cum ne asigurăm că interacționăm cu angajați/parteneri CEZ?

▪ persoanele în cauză prezintă legitimații și ordine de serviciu;
▪ prezintă foarte clar scopul vizitelor și conținutul documentelor prezentate;
▪ documentele includ informațiile de identificare ale furnizorului CEZ Vânzare, logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informațiile din facturile de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare, pentru un plus de certitudine.

Pentru a verifica o potențială informare eronată, canalele de comunicare folosite de CEZ Vânzare pentru dialogul cu clienții săi sunt disponibile astfel:
▪ la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare ale căror adrese pot fi consultate la
https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Suplimentar, clienții CEZ Vânzare își pot rezerva vizitele la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
▪ Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
▪ Prin corespondență electronică, la adresa de e-mail [email protected];
▪ Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi poţi găsi
aici;
▪ Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare pe www.cezinfo.ro.

Divizia Oameni & Brand CEZ România

Politica