Furnizorul de energie electrică și gaze naturale le reamintește clienților săi că orice persoană care pretinde a fi angajat al companiei trebuie să prezinte dovada acestui fapt înainte de a le presta orice fel de servicii.
Tipul de practici la care clienții ar trebui să fie atenți
Pentru a evita situații neplăcute, CEZ Vânzare sfătuiește clienții să acorde atenție sporită persoanelor care se recomandă ca angajați CEZ și îi informează eronat că:
- vor rămâne fără energie electrică sau gaze naturale ca urmare a schimbării acționariatului/ plecării CEZ din România sau desființării companiei CEZ Vânzare;
- furnizorul CEZ Vânzare și-a schimbat denumirea care coincide cu cea a altor furnizori de energie electrică/ gaze naturale din piață;
- prețurile și clauzele contractuale deja agreate se modifică;
- partea de contractare/ recontractare a clienților se desfășoară prin intermediul unor parteneriate cu alți furnizori de energie electrică/ gaze naturale cunoscuți, din piață.
Important! Clienții nu trebuie să înmâneze documente, acte de identitate sau să semneze
vreun document înainte de a se asigura că persoanele care pretind că sunt angajați sau parteneri CEZ au această calitate.
Cum ne asigurăm că interacționăm cu angajați/parteneri CEZ?
▪ persoanele în cauză prezintă legitimații și ordine de serviciu;
▪ prezintă foarte clar scopul vizitelor și conținutul documentelor prezentate;
▪ documentele includ informațiile de identificare ale furnizorului CEZ Vânzare, logo-ul companiei, canalele oficiale de comunicare, care pot fi comparate cu informațiile din facturile de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare, pentru un plus de certitudine.
Pentru a verifica o potențială informare eronată, canalele de comunicare folosite de CEZ Vânzare pentru dialogul cu clienții săi sunt disponibile astfel:
▪ la Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare ale căror adrese pot fi consultate la
https://www.cez.ro/ro/centrele-regionale-de-contact.html. Suplimentar, clienții CEZ Vânzare își pot rezerva vizitele la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/;
▪ Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop;
▪ Prin corespondență electronică, la adresa de e-mail [email protected];
▪ Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi poţi găsi
aici;
▪ Chatul online cu un consultant CEZ Vânzare pe www.cezinfo.ro.
Divizia Oameni & Brand CEZ România