Grupul CEZ în România duce mai departe #promisiuneaverde cu o nouă inițiativă destinată publicului interesat de energia regenerabilă. Fanii Neversea au posibilitatea de a-și compune propria melodie inspirată din suntele Parcului Eolian CEZ, iar cele mai apreciate melodii în social media vor fi premiate cu abonamente la festivalul Neversea 2022 și experiențe la plaja Neversea și în zona sporturilor de apă găzduită de CEZ. Cu fiecare melodie creată, CEZ donează timp de șase luni energie verde către o școală de muzică defavorizată din regiunea Oltenia.
Green Challenge, o modalitate creativă de a câștiga bilete la festivalul Neversea 2022 și experiențe pe plaja Neversea
În perioada 16 iulie – 16 august 2021 se desfășoară competiția muzicală „CEZ Green Challenge”. Mecanismul concursului este următorul:
– Utilizatorul accesează platforma, compune cu ajutorul sunetelor din platformă o melodie și o distribuie pe canalele proprii de social media (Facebook & Instagram). Sunetele din care utilizatorul poate alege să își creeze propria melodie sunt sunete înregistrate deja în parcul eolian CEZ, la care se pot adăuga variații de instrumente muzicale (ex: chitare electronice, clape, catalizatori, platane, etc). Toate aceste sunete se găsesc pe ilustrația animată din platformă. Fiecare element din ilustrație are un sunet atașat, iar utilizatorul poate apăsa „play” pe fiecare element în parte. Utilizatorul folosește aceste elemente în funcție de preferințe și le atașează pe partitura situată în josul paginii.
– Odată mulțumit de rezultat, utilizatorul poate salva și distribui creația muzicală pe canalele proprii.
– Desemnarea câștigătorilor se va realiza pe 25 august 2021: câștigătorii vor beneficia de abonamente duble General Access pentru Neversea 2022 și experiențe VIP în zona CEZ de pe plaja Neversea.
Regulamentul competiției poate fi accesat la https://cez.neverseabeach.com/regulament/.
CEZ donează energie verde către o școală de muzică defavorizată din Oltenia
Succesul concursului „Green Challenge” va asigura timp de șase luni alimentarea cu energie 100% regenerabilă a unei unități școlare din zona Olteniei. Cu fiecare melodie creată, CEZ va dona energie pentru susținerea educației artistice a unor tinere talente care provin din medii defavorizate.
„Dacă în 2020 am susținut educația digitală a elevilor din medii precare, anul acesta ducem #promisiuneaverde mai departe și susținem educația muzicală. CEZ Verde, produsul nostru vedetă de energie regenerabilă, este cel care leagă toate aceste inițiative care promovează nu doar un comportament sustenabil, ci și un stil de viață diferit, potrivit pentru noua generație de consumatori”, a declarat Cornelia Szabo, CEO CEZ Vânzare și Președinte al Directoratului CEZ Vânzare.
Direcţia Comunicare şi Marketing
CEZ România