Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua programul normal de lucru cu publicul 08:30 – 16:30, începând cu 01 iulie
Începând cu data de 01 iulie 2020, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii noului coronavirus.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își vor relua activitatea, conform programului de mai jos:
Oraş | Program | Interval orar |
Craiova | luni – vineri | 08:30 – 16:30 |
Băilești | ||
Pitești | ||
Câmpulung | ||
Slatina | ||
Caracal | ||
Drobeta Turnu Severin | ||
Târgu Jiu | ||
Râmnicu Vâlcea | ||
Drăgășani | ||
Alexandria | ||
Roșiorii de Vede | ||
Videle | ||
Timișoara | luni – vineri | 09:00 – 17:00 |
Iași | ||
Baia de Aramă | marți | 08:30 – 16:30 |
Călimăneşti | ||
Curtea de Argeş | miercuri și joi | |
Corabia | miercuri | |
Horezu | ||
Bechet | ||
Orşova | joi | |
Reşiţa | joi | 09:00 – 10:00 |
Filiaşi | vineri | 08:30 – 16:30 |
Vânju Mare |
Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:
- Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentrusolicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
- Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
- Numărul de fax: 0248 524 834.
Subliniem în continuare importanța respectării regulilor de protecție în interiorul Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare:
- Angajaţii Centrelor vor purta măşti şi mănuşi de protecţie, Accesul clienţilor în CRC este permis doar cu mască de protecţie (doar un reprezentant per familie);
* În cazuri specifice, clienţilor li se vor pune la dispoziţie măşti de protecţie de unică folosinţă.
- Accesul în incintă se va face doar după ieșirea persoanei care a intrat înainte;
- Cozile de așteptare se vor forma în afara incintei centrului, respectând regulile de distanțare socială;
- Clienţilor li se va măsura temperatura la intrarea în CRC;
* Clienţilor cu temperatura de 37,3 sau mai mare nu li se va permite accesul în centru.
- Clienţii vor fi direcţionaţi de către personalul de pază să-şi şteargă tălpile încălţămintei pe covoraşul dezinfectant de la intrarea în centru precum şi să-şi igienizeze mâinile cu soluţii de dezinfectare;
- Se recomandă clienţilor folosirea propriilor instrumente de scris pentru semnarea documentelor;
- Totodată, se recomandă pregătirea în prealabil a documentelor de identificare necesare (CI), facturi, etc.
Direcţia Comunicare şi Marketing
CEZ România