Marius Screciu, primarul municipiului Drobeta Turnu Severin, anunță că o serie de acte își prelungesc automat valabilitatea, ca cei care au probleme să nu fie nevoiți să iasă din casă în această perioadă, scrie PS News Mehedinți.
”Vreau să fac un anunț foarte important, pentru această perioadă: persoanele ale căror documente emise de Primăria Drobeta Turnu Severin sau de către serviciile publice din subordine expiră în perioada stării de urgență, nu mai sunt nevoite să le reînnoiască, ci pot face acest lucru după ce încetează situația actuală. De aceea, fac un noul apel la severineni și în special la persoanele vârstnice, să rămână acasă și să evite deplasările care nu sunt absolut necesare”, a anunțat edilul.
Actele a căror valabilitate se prelungește automat în perioada stării de urgență sunt:
• Abonament parcare curentă
• Abonament parcare de reședință
• Atestat de producător
• Carnet de comerciant
• Aviz tehnic
• Aviz de săpătură
• Aviz de închidere a străzii
• Acord de funcționare
• Autorizație privind desfășurarea activității de alimentație publică
• Autorizație pentru taxi și vizarea acesteia
• Copie conformă pentru executarea serviciului de închiriere
• Autorizație dispecerat taxi și vizarea acesteia
• Autorizație pentru transportul public local și copii conforme ale acesteia
• Licență de traseu
• Autorizații de construire / desființare
• Certificat de urbanism
• Avizul de oportunitate care este valabil în perioada certificatului de urbanism
• Avizul Arhitectului Șef (Aviz CTATU) care este valabil în perioada certificatului de urbanism
• Adeverință – copie drept loc de veci
• Certificat fiscal