Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania nu vor avea program de lucru cu publicul in perioada 24 – 25 ianuarie 2019, reluandu-si activitatea in data de 28 ianuarie 2019.
Legislatia in vigoare in domeniul muncii reglementeaza ziua de 24 ianuarie 2019, Ziua Unirii Principatelor Romane, drept sarbatoare legala si zi libera la nivel national. Totodata, salariatii din Centrele de Relatii cu Clientii nu vor avea program de lucru cu publicul in ziua de 25 ianuarie.
Centrele de Relatii cu Clientii ale Grupului CEZ in Romania
Conform reglementarilor in vigoare, Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de 24 si 25 ianuarie 2019.
Incepand cu data de 28 ianuarie 2019 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:30 – 16:30 in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din resedintele judetelor Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea.
Info Linia CEZ
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ Vanzare, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 – 20:00.
Echipele operative Distributie Oltenia
Pe parcursul zilei de 24 ianuarie 2019, cu ocazia sarbatoririi Zilei dedicate Unirii Principatelor Romane, nu au fost planificate intreruperi programate.
Totodata, echipele operative Distributie Oltenia, destinate interventiilor in retelele electrice, sunt mobilizate pentru a asigurara continuitatea in alimentarea cu energie electrica.
Liniile telefonice ale operatorului de distributie
Pentru a semnala deficientele in alimentarea cu energie electrica, clientii din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot apela NON STOP unul din cele 4 numere de telefon puse la dispozitie de catre operatorul de distributie:
- 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
- 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.
Informatiile despre deficientele din instalatiile electrice se pot transmite rapid si usor, cu ajutorul codului locului de consum, fara ca apelantul sa astepte sa intre in legatura cu un operator uman, dupa aproximativ 20 de secunde de la initierea apelului.