CFR Călători informează, print-un comunicat, că în perioada 21 august –15 septembrie se vor realiza lucrări de mentenanță a site-ului și atenționează călătorii că în perioada menţionată pot apărea unele intermitenţe în funcţionarea tuturor aplicaţiilor, inclusiv „Mersul Trenurilor” şi “Bilete de tren online”.
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiţii ecologice şi de siguranţă. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament faţă de societate în sensul garantării accesibilităţii pentru toate categoriile de cetăţeni.
Modalităţi de cumpărare bilete de tren:
Online de pe www.cfrcalatori.ro;
De la automatele de bilete din gări;
De la automatele ZebraPay;
Direct de la casele de bilete din gări şi agenţii de voiaj CFR;
De la distribuitori autorizati (agentii de turism).
INFO UTILE:
numerele de telefon de la staţiile CFR: https://www1.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
0219521 – info CFR rute interne plecări /sosiri Bucureşti;
021.319.0358 – Biroul Relaţii cu Publicul din Gara de Nord Bucureşti;
021.314.5528 – rute internaţionale plecări/ sosiri Bucureşti (casa de bilete rute externe Gara de Nord Bucureşti);
în aplicaţia Trenul meu (http://www.cfr.ro/index.php/cauta-tren), introduceţi numărul trenului în căsuţa indicată şi click pe Informaţii tren. Obţineţi informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire;
înainte de plecarea la drum pot fi verificate tabelele de sosire/ plecare, actualizate din minut în minut pe site-ul www.cfr.ro, pagina CAMERE WEB.