Consiliul Județean (CJ) Gorj a scos la concurs funcția de director executiv la Direcţia managementul proiectelor și relații externe din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Gorj.
Concursul este destinat funcționarilor publici, iar aceștia trebuie să aibă o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 7 ani.
„Concursul se organizează în conformitate cu prevederile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare şi ale Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare. Pentru a participa la concursul de promovare în funcţia publică de conducere vacantă de director executiv la Direcţia managementul proiectelor și relații externe din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Gorj, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ condițiile prevăzute la art. 57 alin. (6) lit. b) şi alin. (7), precum şi art. 66 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare, după cum urmează: Să fie absolvenţi de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul fundamental: științe sociale, ramura de știință: științe economice; să fie absolvenţi de masterat sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii; să aibă perfecționări/specializări în domeniul managementul proiectelor; să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 7 ani; să nu aibă în cazierul administrativ o sancțiune disciplinară neradiată în condiţiile legii”, se arată în anunțul publicat pe site-ul CJ Gorj.
Cei care îndeplinesc condițiile își pot depune dosarele de candidatură la sediul CJ Gorj până pe 20 august.
Proba scrisă ar urma să aibă loc pe 3 septembrie, urmând ca în maxim cinci zile de la susținerea acesteia, cei care au trecut-o să fie chemați la interviu.
Documentele necesare la dosarul de concurs, bibliografia de concurs, precum și atribuțiile prevăzute în fișa postului pot fi găsite pe site-ul CJ Gorj.