SC Salubritate Craiova SRL a inițiat demersurile pentru licitația ce vizează închirierea utilajelor de deszăpezire, documentația de atribuire fiind trimisă spre avizare la Agenția Națională pentru Achiziții Publice. În acest an, Salubritatea va reveni la plata timpului de așteptare pentru utilaje, dorind să se alinieze la cerințele pieții. Plata timpului de așteptare fusese scoasă în iarna 2012/2013.
SC Salubritate Craiova SRL, societatea care are delegată activitatea de deszăpezire pe teritoriul municipiului Craiova, a inițiat demersurile pentru demararea procedurii achiziție pentru închirierea de utilaje pentru iarna 2017-2018. Documentația a fost trimisă către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, unde este verificată în această perioadă.
Potrivit draft-ului de Caiet de sarcini, serviciile vor fi contractate pentru perioada 15 noiembrie 2017 – 15 martie 2018 și vor fi împărțite pe zece loturi, achiziția efectuându-se în funcţie de activitatea specifică de deszăpezire prestată de vehiculele ce urmează a fi închiriate, printre care tractoare, autogredere, încărcătoare cu cupă și lamă, vehicule cu lamă și sărăriță, autobasculante etc. Numărul total de vehicule ce vor fi închiriate, în funcţie de activităţile prestate, este de minim 36 şi maxim 55 bucăţi. La acestea se adaugă și cele aproximativ 33 de utilaje aparținând SC Salubritate Craiova SRL.
Timpul de așteptare, reintrodus
Noutatea de anul acesta în ceea ce privește deszăpezirile este că va fi introdusă plata timpului de așteptare, cu un număr minim, respectiv maxim de ore de așteptare.
„Analizând evoluția licitațiilor deschise pentru închirierea utilajelor folosite la deszăpezire, organizate de societatea noastră în ultimii ani, SC Salubritate Craiova SRL a decis, în acest an, să se alinieze realităților din piață și să introducă, pentru fiecare lot în parte, un număr minim și un număr maxim de ore de acționare, precum și un număr minim și un număr maxim de ore de așteptare”, au precizat, pentru Jurnalul Olteniei, reprezentanții SC Salubritate Craiova SRL. Timpul de așteptare din cadrul contractelor fusese scos total de la plată, în iarna 2012-2013, de atunci prezentându-se la licitațiile pentru deszăpezire din ce în ce mai puțini ofertanți.
Acordurile-cadru de prestări-servicii, pentru fiecare lot de vehicule, se vor atribui pentru perioada de iarnă, în intervalul: 15 noiembrie 2017 – 15 martie 2018 şi vor avea două contracte subsecvente. Primul contract subsecvent se încheie pentru perioada 15 noiembrie – 31 decembrie 2017, iar al doilea contract subsecvent pentru perioada de iarnă 01 ianuarie – 15 martie 2018.
Materialele antiderapante, în stoc
În ceea ce privește aprovizionarea cu material antiderapant, SC Salubritate Craiova SRL are în prezent în stoc 867,88 tone sare industrială pentru deszăpezire, 523,46 mc nisip și 10,28 tone clorură de calciu. De asemenea, societatea noastră are în derulare, din luna noiembrie 2016, un acord cadru încheiat pe o perioadă de 12 luni pentru achiziția de sare industrială. În cadrul acestui acord mai pot fi achiziționate maxim 3500 tone de sare.