„HEINEKEN pentru Comunități” a ajuns la a cincea ediție

Redactia

„HEINEKEN pentru Comunități”, programul de responsabilitate socială, implementat de HEINEKEN și Asociația CSR Nest a ajuns la a cincea ediție.  

Anul acesta, la fel ca în anii trecuți, compania va investi în comunitățile în care există o fabrică HEINEKEN. Se va urmări extinderea categoriilor de beneficiari ai proiectelor pe care le finanțează, incluzand si copiii sau tinerii cu vârsta sub 18 ani. În plus, vor fi finanțate două proiecte câștigătoare în valoare de câte 40.000 lei.

Pe parcursul programului s-au investit peste 1,3 milioane RON în 25 de proiecte care au implicat peste 1.000 de voluntari și au avut mai mult de 330.000 de beneficiari totali (direcți și indirecți) în cei patru ani de desfășurare.

Pentru că vor ca programul să răspundă cât mai bine nevoilor din comunității locale s-a decis ca și anul acesta să se investească în proiecte relevante pentru comunitate, proiecte care se încadrează în una sau mai multe dintre prioritățile identificate împreună cu reprezentanți ai societății civile, autorităților publice locale și mass-media.

Reprezentanții proiectului „HEINEKEN pentru Comunități” au identificat împreună cu jurnaliștii mai multe probleme ale societății craiovene. S-a identificat nevoia de educație atât în domeniul culturat cât și în cel sanitar. Totodată s-a adus în discuție și nevoia de dezvoltare a prevenției pentru creșterea calității vieții, cultivarea spiritului civic, dar și oportunitățile absolvenților de liceu pentru a se integra pe piața muncii.

author avatar
Redactia
Distribuie acest articol