CJ Gorj, membru oficial al Asociaţiei «Acasă la Brâncuşi»

Redactia
2 Min Read

Aleşii judeţeni au votat în cadrul şedinţei de ieri a Consiliului Judeţean Gorj, asocierea instituţiei ca membru fondator al Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului „Acasă la Brâncuşi”. Asociaţia a luat fiinţă la iniţiativa Consiliului Judeţean, în urmă cu câteva săptămâni şi se doreşte a fi un motor de promovare a potenţialului turistic de la nivelul judeţului. Totodată, capătă simpatizanţi, o agenţie de turism cu acţionariat sindical din Bucureşti depunând o solicitare de asociere, în urmă cu două săptămâni.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului „Acasă la Brâncuşi” are ca principal scop crearea unui brand turistic al judeţului Gorj, fiind constituită la iniţiativa Consiliului Judeţean, în parteneriat cu Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică (FAPT) şi Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT).

Următorul pas în punerea pe picioare a acestei agenţii a fost făcut ieri, când s-a votat, în cadrul şedinţei de Consiliu Judeţean, participarea instituţiei ca membru fondator. Totodată, s-a stabilit şi aportul financiar anual al consiliului, în sumă de 2.500 de lei. Agenţia va avea un reprezentant în Adunarea Generală a Asociaţiei, în speţă pe vicepreşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ciprian Florescu. De înscrierea asociaţiei la Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor se va ocupa şeful Serviciului Salvamont Gorj, Sabin Cornoiu.

Primul partener: o agenţie sindicală

Vestea că la nivelul judeţului va funcţiona o asociaţie pentru promovarea potenţialului turistic a atras şi un prim partener, în speţă o agenţie de turism de sorginte sindicală. Este vorba de Sind Tour Operator, agenţie aparţinând Federaţiei Sindicatelor din Electricitate „Univers” şi care şi-a deschis un sediu în Gorj în urmă cu un an şi jumătate. Agenţia de turism a venit cu propunerea de asociere cu un aport financiar anual de 2.000 de lei, solicitarea urmând a fi analizată şi validată în perioada următoare.

De menţionat că Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare a Turismului „Acasă la Brâncuşi” este printre cele 11 constituite la nivel naţional, modelul fiind preluat de la cea constituită în Dobrogea, pentru promovarea Deltei Dunării.

Distribuie acest articol