Primăria Craiova a anunțat când începe împărțirea locurilor de parcare în oraș

Anghel Catalin
Primăria Craiova a anunțat când începe împărțirea locurilor de parcare în oraș
foto: captură google-maps

Procedura de atribuire a locurilor de parcare de reședință marcate și numerotate va fi demarată începând cu data de 16.12.2025, după cum anunță Primăria Craiova.

Parcari Craiova Primăria Craiova a anunțat când începe împărțirea locurilor de parcare în oraș
Parcari Craiova Primăria Craiova a anunțat când începe împărțirea locurilor de parcare în oraș

Începe împărțirea locurilor de parcare în Craiova

Până la data de 31.12.2025, persoanele fizice și juridice pot efectua înscrierea și încărcarea documentelor exclusiv prin intermediul platformei online disponibilă la adresa: parcari.primariacraiova.ro. Ulterior verificării și validării/invalidării solicitărilor depuse, vor fi emise autorizațiile de parcare de reședință, iar în situațiile în care pentru același loc de parcare sunt înregistrate mai multe solicitări eligibile, va fi stabilită și comunicată public data de desfășurare a procedurii de licitație”, explică autoritățile locale.

Cum se face depunerea cererilor:

După crearea şi validarea contului, cererile de atribuire, împreună cu documentele aferente, se depun exclusiv online, prin intermediul platformei electronice a Primăriei Municipiului Craiova: parcari.primariacraiova.ro, în perioada 16/12/2025 – 31/12/2025.

După finalizarea procesului de verificare, vor fi admise doar dosarele care îndeplinesc criteriile de eligibilitate. Ulterior, va avea loc etapa de atribuire/etapa de licitaţie, data şi detaliile privind desfăşurarea acesteia vor fi comunicate ulterior printr-un anunţ oficial.

Solicitanţii trebuie să încarce electronic următoarele documente:

  • a) act de identitate (C.I./B.I.)/CUI;
  • b) documente ce fac dovada domiciliului/reşedinţei/sediului social sau din care să rezulte dreptul de folosinţă a unui imobil;
  • c) documente care fac dovada dreptului de utilizare a vehiculului;
  • d) certificatul de înmatriculare al vehiculului;
  • e) cartea de identitate a vehiculului.

Solicitarea de atribuire a unui loc de parcare destinat persoanelor cu dizabilități se transmite electronic atașând buletinul, certificatul de încadrare în grad de handicap, precum și cardul – legitimație pentru parcare, prin intermediul platformei on-line.

Se menționează în mod expres că procedura de atribuire ce va începe la data de 16.12.2025 vizează strict locurile de parcare de reședință marcate și numerotate, acestea constituind singurele amplasamente eligibile în etapa actuală”, au mai subliniat autoritățile locale.

author avatar
Anghel Catalin
TAGGED:
Distribuie acest articol