Societatea CRIS COMPANYS S.R.L., cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj, anunţă procedura de achiziţie in vederea atribuirii contractului de furnizare echipament – MINIÎNCĂRCĂTOR PE ȘENILE in cadrul planului „CRIS COMPANYS”, conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,
- Denumirea achizitiorului: Societatea CRIS COMPANYS SRL
- Adresa sediu social: Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitivã conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene;
- Obiectul contractului şi locul de implementare a contractului:
a. Obiectul contractului de furnizare: echipament – MINIÎNCĂRCĂTOR PE ȘENILE
b. Locul de implementare: Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj
- Valoarea estimatã a achiziţei: 390.320,64 lei, fãrã TVA, echivalent a 76.800 euro (curs euro 5,0823 lei/23.10.2025);
- Sursa de finanţare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale beneficiarului
- Codul CPV:42418000-9 – Utilaje de ridicare, de manipulare, de încărcare sau de descărcare
- Tipul si durata contractului:
a. Tipul: furnizare
b. Durata contractului: 10 luni (30.09.2026)
- Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare produse: preţul cel mai scãzut.
- Data şi ora limitã pentru depunerea ofertelor este 10.11.2025, ora 12:00. Depunerea ofertelor se va face la adresa: Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr. 195E, jud. Dolj
- Oferta va fi redactata ȋn limba românã;
- Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanţi:
- Certificat de Constator/ Echivalent UE,
- Scrisoare de inaintare – Formularul 1,
- Declaratie de respectare a legislatiei in vigoare privind conflictul de interese in cadrul achizitiilor publice (privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 14 din OUG 66/2011) – Formularul 2,
- Propunere Tehnica – Formular 3,
- Propunere Financiara –- Formular 4,
- Declaratie privind respectarea condițiile obligatorii din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de munca – Formularul 5,
- Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formularul 6,
- Declaratie privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) – Formularul 7,
- Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 – Formularul 8,
- Declaraţie privind eligibilitatea situaţiile prevăzute la art.164 din Legea 98/2016 – Formularul 9,
- Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 – Formularul 10,
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 11.
- Model contract propus.
- Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare: preţul se va exprima ȋn lei, fãrã TVA;
- Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informatii suplimentare legate de contractul de achizitie. Persoana de contact: STAN CONSTANTIN, telefon: 0740242203, e-mail: [email protected]
- Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispozitia ofertantilor ȋn format electronic pe site-ul propriu www.criscompanys.ro , cat si pe site-ul www.fonduri-ue.ro.
Administrator,
STAN CONSTANTIN








