Serviciul de Ambulanță Județean Mehedinți a demarat procedura de recrutare pentru acoperirea unui post vacant de Operator – Registrator de Urgență Debutant, o poziție crucială în gestionarea apelurilor de urgență. Postul scos la concurs este pe perioadă nedeterminată, oferind stabilitate viitorului angajat.
Necesitatea acestui post subliniază eforturile constante ale Serviciului de Ambulanță de a-și consolida echipele de suport, care asigură legătura vitală între cetățenii care solicită ajutor și echipajele medicale aflate pe teren.
Pentru a putea participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească o serie de condiții specifice, menite să asigure că persoana selectată este pregătită pentru mediul din dispeceratul de urgență. Cerințele includ:
Deținerea unei diplome de studii medii.
Un certificat de radiotelefonist sau telefonist care să fie în termen de valabilitate.
Absolvirea unui curs sau program de formare pe tema „Suport vital de bază la nou-născut, sugar, copil și adult”, atestată prin certificat.
Procedura de recrutare se va desfășura în mai multe etape, începând cu perioada de depunere a dosarelor. Iată calendarul stabilit de instituție:
Primirea dosarelor de concurs: 29 octombrie 2025 – 11 noiembrie 2025.
Selecția dosarelor: 13 noiembrie 2025, începând cu ora 09:00.
Proba scrisă: 18 noiembrie 2025, ora 09:00.
Proba interviu: 21 noiembrie 2025, ora 09:00.
Cei interesați să se alăture echipei Serviciului de Ambulanță Mehedinți sunt încurajați să consulte detaliile complete privind atribuțiile postului, bibliografia și documentele necesare pentru dosar, care sunt disponibile pe site-ul instituției și la sediul din strada Mihai Viteazu, nr. 5-7.








