Serviciul de Ambulanță Mehedinți face angajări

Nedelea Raluca

Serviciul de Ambulanță Județean Mehedinți a demarat procedura de recrutare pentru acoperirea unui post vacant de Operator – Registrator de Urgență Debutant, o poziție crucială în gestionarea apelurilor de urgență. Postul scos la concurs este pe perioadă nedeterminată, oferind stabilitate viitorului angajat.

Necesitatea acestui post subliniază eforturile constante ale Serviciului de Ambulanță de a-și consolida echipele de suport, care asigură legătura vitală între cetățenii care solicită ajutor și echipajele medicale aflate pe teren.

Pentru a putea participa la concurs, candidații trebuie să îndeplinească o serie de condiții specifice, menite să asigure că persoana selectată este pregătită pentru mediul din dispeceratul de urgență. Cerințele includ:

Deținerea unei diplome de studii medii.

Un certificat de radiotelefonist sau telefonist care să fie în termen de valabilitate.

- Advertisement -

Absolvirea unui curs sau program de formare pe tema „Suport vital de bază la nou-născut, sugar, copil și adult”, atestată prin certificat.

Procedura de recrutare se va desfășura în mai multe etape, începând cu perioada de depunere a dosarelor. Iată calendarul stabilit de instituție:

Primirea dosarelor de concurs: 29 octombrie 2025 – 11 noiembrie 2025.

Selecția dosarelor: 13 noiembrie 2025, începând cu ora 09:00.

Proba scrisă: 18 noiembrie 2025, ora 09:00.

Proba interviu: 21 noiembrie 2025, ora 09:00.

Cei interesați să se alăture echipei Serviciului de Ambulanță Mehedinți sunt încurajați să consulte detaliile complete privind atribuțiile postului, bibliografia și documentele necesare pentru dosar, care sunt disponibile pe site-ul instituției și la sediul din strada Mihai Viteazu, nr. 5-7.

author avatar
Nedelea Raluca
Distribuie acest articol