
Societatea SORTIM DAB S.R.L., cu sediul în localitatea Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, Judeţul Dolj, anunţă procedura de achiziţie ȋn vederea atribuirii contractului de achiziție bunuri – utilaje şi echipamente de lucru – reluatã ȋn cadrul planului de afaceri „Societatea SORTIM DAB S.R.L. (Garduri pentru viitor)”, finanțat prin proiectului „Întreprinderile sociale sprijin pentru șomeri ID 316502”, conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,
- Denumirea achizitiorului: Societatea SORTIM DAB S.R.L.
- Adresã sediu social: localitatea Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, jud. Dolj
- Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitivã conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/ beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrãri finanţate din fonduri europene;
- Obiectul contractului şi locul de implementare a contractului:
a. Obiectul contractului : achiziție utilaje şi echipamente de lucru – reluatã
b. Locul de implementare: Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, jud. Dolj
5. Valoarea estimatã a achiziţiei: 257.344,94 lei, fãrã TVA, echivalentul a 50.569,86 euro (la un curs euro de 5,0889/17.10.2025) din care:
Lotul 1 (fostul lot 2) : 49.624,79 lei, fãrã TVA, echivalentul a 9.751,57 euro (la un curs euro de 5,0889/17.10.2025). Se acordã avans de pânã la 50%.
6. Sursa de finanţare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale beneficiarului.
7. Codul CPV: 45223820-0 (Elemente şi componente prefabricate).
8. Tipul şi durata contractului:
a. Tipul: furnizare bunuri
b. Durata contractului: 8 luni
9. Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare produse: prețul cel mai scăzut.
10. Data şi ora limita pentru depunerea ofertelor este 31.10.2025 ora 12. Depunerea ofertelor se va face la adresa: Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, jud. Dolj.
11. Oferta va fi redactatã ȋn limba românã;
12 Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanti:
- Certificat de Constator/ Echivalent UE, certificat fiscal/Echivalent UE,
- Scrisoare de ȋnaintare – Formularul 1,
- Propunere Tehnicã – Formular 3,
- Propunere Financiarã –- Formular 4,
- Declaraţie privind respectarea condițiile obligatorii din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de munca – Formularul 5,
- Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formularul 6,
- Declaratie privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) – Formularul 7,
- Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 – Formularul 8,
- Declaraţie privind eligibilitatea situaţiile prevăzute la art.164 din Legea 98/2016 – Formularul 9,
- Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 – Formularul 10,
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 11.
- Model contract propus.
13. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare: preţul se va exprima ȋn lei, fãrã TVA;
14. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informaţii suplimentare legate de contractul de achiziţie. Persoanã de contact: Oance Marius Sorin, telefon 0769765610, e-mail [email protected] .
15. Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispoziţia ofertanţilor ȋn format electronic pe site-ul propriu https://sortimdab.ro , cât și pe site-ul www.fonduri-ue.ro.








