ANUNŢ PRVIND ORGANIZAREA ACHIZIŢIEI – UTILAJE ŞI ECHIPAMENTE DE LUCRU – RELUATÃ

Jurnalul Olteniei

Societatea SORTIM DAB S.R.L., cu sediul în localitatea Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, Judeţul Dolj, anunţă procedura de achiziţie ȋn vederea atribuirii contractului de achiziție bunuri – utilaje şi echipamente de lucru – reluatã ȋn cadrul planului de afaceri „Societatea SORTIM DAB S.R.L. (Garduri pentru viitor)”, finanțat prin proiectului „Întreprinderile sociale sprijin pentru șomeri ID 316502, conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,  

  1. Denumirea achizitiorului: Societatea SORTIM DAB S.R.L.
  2. Adresã sediu social: localitatea Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, jud. Dolj 
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitivã conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/ beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrãri finanţate din fonduri europene;
  4. Obiectul contractului şi locul de implementare a contractului: 

a. Obiectul contractului : achiziție utilaje şi echipamente de lucru – reluatã

b. Locul de implementare: Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, jud. Dolj 

5. Valoarea estimatã a achiziţiei: 257.344,94 lei, fãrã TVA, echivalentul a 50.569,86  euro (la un curs euro de 5,0889/17.10.2025) din care:

Lotul 1 (fostul lot 2) : 49.624,79 lei, fãrã TVA, echivalentul a 9.751,57 euro (la un curs euro de 5,0889/17.10.2025). Se acordã avans de pânã la 50%.

- Advertisement -

6. Sursa de finanţare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale beneficiarului.

7. Codul CPV: 45223820-0 (Elemente şi componente prefabricate).

8. Tipul şi durata contractului:

a. Tipul: furnizare bunuri 

b. Durata contractului: 8 luni

9. Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare produse: prețul cel mai scăzut. 

10. Data şi ora limita pentru depunerea  ofertelor  este 31.10.2025 ora 12. Depunerea  ofertelor  se  va  face  la  adresa: Dãbuleni, Str. Camil Petrescu, nr. 50, jud. Dolj. 

11. Oferta va fi  redactatã ȋn  limba  românã;

12 Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanti: 

  • Certificat de Constator/ Echivalent UE, certificat fiscal/Echivalent UE,
  • Scrisoare de ȋnaintare – Formularul 1,
  • Propunere Tehnicã – Formular 3,
  • Propunere Financiarã –- Formular 4, 
  • Declaraţie privind respectarea condițiile obligatorii din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de munca – Formularul 5,
  • Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formularul 6,
  • Declaratie privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) – Formularul 7, 
  • Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 – Formularul 8,
  • Declaraţie privind eligibilitatea situaţiile prevăzute la art.164 din Legea 98/2016 – Formularul 9,
  • Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 – Formularul 10,
  • Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare – Formularul 11.
  • Model contract propus.

13. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare: preţul se va exprima ȋn lei, fãrã TVA;

14. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informaţii suplimentare legate de contractul de achiziţie. Persoanã de contact:  Oance Marius Sorin,  telefon 0769765610, e-mail [email protected] .

15. Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispoziţia ofertanţilor ȋn format electronic pe site-ul propriu https://sortimdab.ro , cât și pe site-ul www.fonduri-ue.ro.

author avatar
Jurnalul Olteniei
Distribuie acest articol