ANUNŢ PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII COMPETITIVE PENTRU ACHIZIȚIONAREA DE ECHIPAMENTE AUTO – RELUATÃ

Jurnalul Olteniei

SC APS TURBO ADAS SRL, cu sediul în localitatea Craiova, str. Sărarilor, nr. 41, bl. K20, sc. 1, ap. 9, Judetul Dolj, anunţă procedura de achiziţie in vederea atribuirii contractului de bunuri  – ECHIPAMENTE AUTO ȋn cadrul planului de afaceri SC APS TURBO ADAS SRL finanțat prin proiectul „Întreprinderile sociale sprijin pentru șomeri ID 316502, conform prevederilor Ordinului nr. 1284 / 08.08.2016 privind aprobarea procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene,  

  1. Denumirea achizitiorului: Societatea APS TURBO ADAS S.R.L.
  2. Adresa sediu social: localitatea Craiova, str. Sărarilor, nr. 41, bl. K20, sc. 1, ap. 9, Judeţul Dolj
  3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de furnizare: procedura competitiva conform Ordinul Ministerul Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitantilor/ beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene;
  4. Obiectul contractului si locul de implementare a contractului: 

a. Obiectul contractului : achiziție ECHIPAMENTE AUTO

b. Locul de implementare: localitatea Craiova,  Judeţul Dolj

5. Valoarea estimatã a achizitiei: 331.579,36 lei, echivalentul a 65.156,09 euro (cursul BNR valabil la data de 20 octombrie 2025 – 1 euro= 5,0890 lei);

LOT 1 (fost lot 2):  265.540,86 lei fara TVA, echivalentul a 52.179,38 euro (cursul BNR valabil la data de 20 octombrie 2025 – 1 euro= 5,0890 lei).

- Advertisement -

6. Sursa de finantare: Fondul Social European + Bugetul naţional / fondurile proprii ale beneficiarului

7. Codul CPV: 38500000-0 (Aparate de control şi de testare), 42112400-1 (Echipamente pentru turbine).

8. Tipul si durata contractului:

a. Tipul: furnizare bunuri 

b. Durata contractului: 7 luni

9. Modalitatea de atribuire a contractului de furnizare produse: prețul cel mai scăzut 

10. Data şi ora limitã pentru depunerea  ofertelor  este 31.10.2025 ora 12. Depunerea  ofertelor  se  va  face  la  adresa: localitatea Craiova, str. Sărarilor, nr. 41, bl. K20, sc. 1, ap. 9, jud. Dolj

11. Oferta va fi  redactata ȋn  limba  românã;

12. Documentele ce urmeazã a fi prezentate de ofertanţi: 

  • Certificat de Constator/ Echivalent UE, certificat fiscal/Echivalent UE,
  • Scrisoare de ȋnaintare – Formularul 1,
  • Propunere Tehnicã – Formular 3,
  • Propunere Financiarã –- Formular 4, 
  • Declaraţie privind respectarea condițiile obligatorii din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de munca – Formularul 5,
  • Declaraţie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016) – Formularul 6,
  • Declaratie privind evitarea conflictului de interese (art. 59 si 60 din Legea 98/2016) – Formularul 7, 
  • Declaraţie privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016 – Formularul 8,
  • Declaraţie privind eligibilitatea situaţiile prevăzute la art.164 din Legea 98/2016 – Formularul 9,
  • Declaraţie privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art.165 din Legea 98/2016 – Formularul 10,
  • Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea nr. 98/2016 cu modificãrile şi completarile ulterioare – Formularul 11.
  • Model contract propus.

13. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii financiare: preţul se va exprima ȋn lei, fãrã TVA;

14. Operatorii economici pot contacta achizitorul pentru obţinerea de informaţii suplimentare legate de contractul de achiziţie. Persoana de contact: BARBU MARIN, telefon: 0769281889, e-mail: [email protected]

15. Specificaţiile tehnice vor fi puse la dispoziţia ofertanţilor ȋn format electronic pe site-ul propriu https://www.apsturbo.ro/ , cât şi pe site-ul www.fonduri-ue.ro.

author avatar
Jurnalul Olteniei
Distribuie acest articol