Compania Naţională Poşta Română a lansat, luni, StartPost – Găzduire Sediu Social, un nou serviciu dedicat mediului de afaceri din România. Sub sloganul „Adresa ta de business, oriunde în țară”, StartPost oferă o soluție modernă, legală și accesibilă pentru antreprenorii care își doresc să înființeze o firmă, dar nu dispun de un spațiu propriu pentru sediul social.
„StartPost este un serviciu prin care venim în sprijinul mediului de afaceri. Oferim o soluție modernă, accesibilă și legală de găzduire a sediului social într-una dintre unitățile noastre și, totodată, oferim partenerilor noștri un serviciu profesional de gestionare a corespondenței”, a explicat Doru Câplea, Director C.N. Poșta Română S.A – Sucursala Regională Craiova.


Antreprenorii din mediul online vor putea profita și ei de acest serviciu, mai ales dacă s-au lovit de situația în care erau nevoiți să plătească o chirie mare, doar pentru a beneficia de un sediu social.
„Acest serviciu a fost inițiat pentru a ajuta mediul de afaceri. Acest serviciu se adresează, în special, firmelor mici, firmelor cu activitate în online, profesioniștilor independenți și, nu în ultimul rând, antreprenorilor străini care își doresc să își deschidă o firmă în România. Contractul se poate semna online și prin prezență fizică, la o unitate poștală. Prețul este de 1.200 de lei pe an”, a spus Sorin Dămureanu, Director Oficiul Județean de Poștă și Curierat Dolj.
Prezent la conferința de lansare, Dr. Ing. Gabriel Vlăduț, președinte de onoare Camera de Comerț și Industrie Dolj, s-a declarat încântat de serviciul StartPost.
„Județul Dolj și regiunea Oltenia duceau lipsă de astfel de servicii. Se rezolvă, astfel, sperăm, problema legislativă existentă în momentul de față, când la anumite sedii sunt un număr foarte mare de întreprinderi înregistrate”.
Conform reprezentanților companiei, scopul înființării acestui serviciu este să susțină dezvoltarea mediului de afaceri prin următoarele avantaje:
- Contract de închiriere pentru sediul social al companiei, disponibil rapid și la costuri reduse, oriunde în țară;
- Adresă oficială de sediu social, recunoscută de Registrul Comerțului;
- Contract legal, semnabil fie fizic, fie electronic, prin portalul online dedicat;
- Primirea și notificarea corespondenței oficiale (ANAF, instanțe etc.) prin SMS;
- Cutiile poștale securizate și numerotate, amplasate în oficii poștale;
- Suport digital dedicat antreprenorilor.
Cum funcționează?
- Accesezi platforma www.posta-romana.ro sau mergi la un oficiu poștal
- Completezi formularul pentru „Găzduire sediu social”
- Alegi tipul de contract (înființare sau relocare firmă)
- Semnezi și primești documentele legale necesare pentru înregistrarea la Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC)







