Consiliul Județean (CJ) Olt va oferi stimulente financiare pentru personalul de la Spitalul Județean de Urgență (SJU) Slatina. Hotărârea a fost propusă în cadrul unei ședințe de îndată organizată miercuri. Reprezentanții unității medicale au solicitat, printr-o notă, Consiliului Județean, acordarea de stimulente financiare lunare, în limita a două salarii minime brute.
De bani ar urma să beneficieze personalul din compartimentele de contabilitate, financiar, aprovizionare, investiții, administrativ, audit, resurse umane și relații cu publicul, salarizare, informatică, juridic, managementul calității și la serviciul de evaluare și statistică medicală și DRG din cadrul Spitalului Județean de Urgență Slatina.
„Prin adresa nr.7167/21.02.2025, înregistrată la Consiliul Judeţean Olt sub nr.1984/21.02.2025 Spitalul Judeţean de Urgenţă Slatina a înaintat Nota de fundamentare nr.5198/07.02.2025 prin care solicită acordarea de stimulente financiare lunare personalului medical și de specialitate din serviciile/compartimentele de contabilitate, financiar, aprovizionare, investiţii, administrativ, audit, resurse umane și relații cu publicul, salarizare, informatică, juridic,managementul calității și la serviciul de evaluare și statistică medicală și DRG din cadrul Spitalului Judetean de Urgență Slatina, în limita a două salarii minime brute pe țară.
Prin acordarea stimulentelor financiare lunare se urmărește motivarea categoriilor de personal medical încadrat cu contract de muncă cu timp parțial ( linii de gardă) și a personalului de specialitate ca să rămână în sistemul sanitar si să se dezvolte profesional. Stimulentele financiare lunare oferite acestor salariați reprezintă o metodă prin care Spitalul Judeţean de Urgenţă Slatina poate reduce fluctuația de personal și să se asigure de resurse
umane proprii. În acest sens este necesar crearea unui context în vederea atragerii de personaltineri specialiști, care pot contribui la creșterea calității activității și crearea unui cadru favorabil pentru realizarea obiectivelor generale ale instituției”, se arată în referatul de aprobare al proiectului de hotărâre.