marți, decembrie 24, 2024

Ultima ora

Sport

Craioveanul Selly dă lovitura: „Pentru prima dată pe acest canal”

Selly a făcut o schimbare în premieră pe canalul său de YouTube

Cu milioane de vizualizări pe YouTube pentru fiecare episod Buzz House, Selly a lansat recent un nou sezon al testului de supraviețuire. În doar opt zile, primul episod al acestui sezon, care prezintă cei 12 influenceri ce concurează pentru premiul de 10.000 de euro, a strâns peste 1,4 milioane de vizualizări pe YouTube și a intrat în trending.

Profitând de succesul imens al proiectului Buzz House, Selly a făcut o schimbare în premieră pe canalul său de YouTube. Pe 14 decembrie 2024, cunoscutul influencer a anunțat activarea butonului „Join”, oferindu-le fanilor posibilitatea de a se abona pentru a vedea în avans noile episoade ale testului de supraviețuire. Abonații beneficiază și de acces exclusiv la episoade „Behind the scenes” (BTS) și testimoniale needitate. Selly a introdus trei tipuri de abonament: Primar – 29,99 lei/lună, Prim-Ministru – 39,99 lei/lună și Dictator – 124,99 lei/lună, conform Libertatea.

„Pentru prima dată pe acest canal am adăugat butonul de Join. Dacă vrei să vezi ce se întâmplă după ce se închid camerele, când vine noaptea și se dă drumul la șpriț. Atunci când concurenții dau cărțile pe față… Pentru doar 29,99 de lei ai acces la episoadele de „Behind the scenes”. Vom publica în total 8 episoade de BTS, iar primul este deja on doar pentru membri.

Policlinica Buna Vestire Craiova

De asemenea, dacă mai dai 10 lei în plus, o să ai acces cu o oră mai devreme la episoadele publice din Buzz House. Ca să nu se mai răcească mâncarea când aștepți premiera. Plus: îți dau și testimonialele concurenților integrale, needitate, ca să-ți faci tu edit-ul pe TikTok din ele”, spune Selly pe YouTube.

Politica