Agenția Regională pentru Dezvoltare Regională (ADR) Sud-Vest Oltenia face demersuri pentru a asigura o supracontractare a fondurilor alocate regiunii în cadrul Programului Tranziție Justă (PTJ) 2021-2027. Aceasta după ce, în cadrul apelului dedicat IMM-urilor au fost depuse proiecte care acoperă 200% din alocarea disponibilă.
Afirmațiile au fost făcute de directorul ADR Sud-Vest Oltenia, Alexandru Stănescu, în cadrul unei noi sesiuni de informare organizată de Agenție, în calitate de Organism Intermediar pentru PTJ și la care au luat parte reprezentanții a opt IMM-uri din județele Dolj și Gorj, care au semnat contracte de finanțare în cadrul Programului Tranziție Justă 2021-2027.
La eveniment au fost prezenți și directorul Marilena Alecu și șefii de departamente din cadrul Organismului Intermediar al Programului Tranziție Justă.
„În cadrul apelului dedicat IMM-urilor au fost depuse proiecte care acoperă 200% din alocarea disponibilă. Suntem conștienți de nevoia de finanțare pentru investițiile mediului de afaceri și doresc să vă asigur că vom face toate demersurile necesare pentru a asigura o supracontractare a fondurilor alocate regiunii noastre.
De asemenea, doresc să vă transmit că întreaga echipă a ADR SV Oltenia vă este un partener care vă va sprijini pe tot parcursul implementării. Consider că investițiile autorităților publice asigură premisele de bază în dezvoltarea unei localități sau regiuni, însă mediul de afaceri este motorul care duce mai departe inovația și dezvoltarea economică, contribuind la crearea de locuri de muncă și la îmbunătățirea standardului de viață”, a declarat Alexandru Stănescu, directorul general ADR SV Oltenia, prezent la eveniment.
La o astfel de sesiune de informare au luat parte anterior alți 11 reprezentanți ai unor societăți comerciale din Dolj care au semnat contracte de finanțare în ultima perioadă.
Reprezentanții ADR Sud-Vest Oltenia vizează infomarea beneficiarilor cu privire la aspecte legate de implementarea contractelor, derularea achizițiilor publice, mecanismul cererilor de plată și rambursare, monitorizarea activităților, dar și despre măsurile de vizibilitate, transparență și comunicare.