joi, decembrie 26, 2024

Ultima ora

Sport

Loteria Română și-a schimbat logo-ul. S-au cheltuit 50.000 de euro

Loteria Română și-a lansat în urmă cu o săptămână noua identitate vizuală în cadrul unui eveniment de celebrare a 117 ani de la înființare. Noul logo este însă foarte asemănător cu altele deja existente și chiar cu imagini ce pot fi cumpărate cu câțiva euro de pe bănci online de imagini, atrag atenția specialiștii de pe piața de publicitate.

Conform Libertatea, noua siglă a Loteriei Române seamănă cu a altor trei companii.

385751038 716575747164537 3803267380435911582 n 1

De asemenea, o poză asemănătoare se găsește și în două bănci de imagini: Shutterstock și Dreamstime.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Rebrandingul Loteriei Române a fost realizat de agenția de publicitate din București Rusu+Borțun, în baza unui contract atribuit direct, în valoare de 50.000 de euro.

„Vorbim despre un proces de design original demonstrat și prin faptul că nicio imagine din bazele de date publice la care s-a făcut referire nu a fost vizualizată sau descărcată de pe vreun computer aparținând membrilor echipei noastre sau a partenerului”, a explicat într-un comunicat agenția de publicitate.

Firma mai spune că logoul a fost doar „un element punctual” al contractului, iar la finalul proiectului a fost livrat „un document complex de 78 de pagini, care a însumat circa 60 de zile de muncă a unei echipe extinse”.

Loteria Română a transmis că rebrandingul a fost făcut în jurul sloganului „Noroc pentru toți românii”.

„Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti marchează o nouă etapă de modernizare şi digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului NOROC PENTRU TOŢI ROMÂNII. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roşu, galben şi albastru cât şi verdele specific loteristic”, a precizat Loteria Română.

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, afirmă că va trimite Corpul de Control pentru a face verificări la Loteria Română cu privire la achiziţia noului logo al instituţiei.

Foto: Facebook/Loteria Romana

Politica