vineri, decembrie 27, 2024

Ultima ora

Sport

Podul Olt, gata să fie deschis circulației

Update:

Începând de joi , ora 18⁰⁰, se deschide circulația rutieră și pietonală pe podul peste Olt de pe DN 67B, între Drăgășani și Poganu.

„Comisia de recepție întrunită astazi a constatat că lucrările de punere în siguranță a circulației, stabilite prin expertiza tehnică, au fost efectuate conform acesteia și se poate deschide circulația rutieră pe acest pod începând de astăzi, ora 18⁰⁰. Printr-o mobilizare exemplară a constructorului cât și a angajaților DRDP Craiova și SDN Slatina, am reușit să ne ținem promisiunea și să reluăm circulația înainte de începerea noului an școlar”, transmis Directorul Regional al DRDP Craiova Calin Cosmin.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Știrea inițială

Circulația pe Podul Olt, dintre Drăgășani și Poganu, urmează să fie reluată. Cel puțin asta susțin reprezentanții DRPD Craiova, care spun că au fost demarate procedurile de recepție a lucrărilor de punere în siguranță a circulației auto și pietonale.

Directorul Regional al DRDP Craiova, Calin Cosmin spune că podul va fi deschis circulației înainte de deschiderea anului școlar.

„Am încredere în calitatea lucrărilor executate și sunt sigur că, așa cum ne-am asumat, circulația rutieră și pietonală se va deschide înainte de începerea activității școlare”, a transmis Directorul Regional al DRDP Craiova, Calin Cosmin.

Podul peste râul Olt nu mai putea fi folosit de către pietoni, după ce consola trotuar s-a prăbușit pe o lungime de 25 metri, în prima parte a lunii martie. La acel moment expertul a notificat și a cerut DRDP Craiova închiderea de urgență a circulației auto și pietonale pe pod pentru a nu pune în pericol viața celor care îl tranzitează. Astfel, CNAIR a dispus inchiderea circulatiei stabilind ruta ocolitoare: DN64 (Drăgășani) – DJ678C (Orlești) – DJ678 (Buciumeni) – DN67B (Câmpu Mare).

Podul peste Olt de la Drăgășani, de pe Drumul Național 67 B Târgu Jiu-Pitești a fost construit în 1901 și nu era prevăzut cu trotuare pietonale, acestea fiind adăugate prin lărgire în anii 60 (1964 – 1965). În 2019 DRDP Craiova a comandat o expertiză tehnică a podului din care a reieșit că starea tehnică a podului nu prezintă siguranță și se recomanda închiderea circulației și construcția unui pod nou.

Politica