Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în data de 01 mai.
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 02 mai 2023, începând cu ora 08:30, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Câmpulung, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiori de Vede, Slatina, Târgu Jiu și Caracal.
Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din localitățile Băilești, Videle și Curtea de Argeș își vor relua activitatea conform programului de mai jos:
Oraş | Dată | Interval orar |
Curtea de Argeș | Luni, 8 mai | 09:00 – 14:30 |
Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email [email protected]. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00;
- prin email, la adresa [email protected] pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, www.distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectați județul în care locuiți;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
- Completați datele de contact și înregistrați programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.
Le mulțumim consumatorilor noștri pentru înțelegere.
Divizia Oameni și Brand