Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 01 mai 2023, Ziua Muncii ca zi liberă la nivel național.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Conform reglementărilor în vigoare și CCM, Centrele de Relații cu Clienții CEZ își întrerup activitatea în ziua de 01 mai 2023.
Începând cu data de 02 mai, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, Iași (09:00 – 17:00) și Timișoara (09:00 – 17:00).
În tot acest timp specialiștii CEZ Vânzare rămân la dispoziția clienților pe canalele de comunicare cunoscute:
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor.
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cezinfo.ro/sesizari2-form/
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, județul Gorj.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ – disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completați numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
- Înregistrați programarea.
Le mulțumim clienților noștri pentru înțelegere!
Divizia Oameni și Brand
CEZ România