duminică, noiembrie 24, 2024

Ultima ora

Sport

Elevii creativi şi prietenoşi cu mediul îi ajută pe copiii defavorizaţi să meargă la şcoală

2 şcoli din Craiova, alături de alte 8 din ţară au primit echipamente IT şi materiale didactice în valoare de 500 de euro fiecare, în urma campaniei „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim”. Alte 7 şcoli, participante în campanie au primit, din partea organizatorilor, premii de participare.

Centrele Comerciale Auchan & Aushopping şi Centrul Comercial Drumul Taberelor în parteneriat cu Asociația Butoiașul cu Zâmbete şi agenţia de publicitate Touch Communications, au organizat, cu ocazia sărbătorilor de Paşte, o campanie socială cu o mare componentă educativă, de susţinere a învăţământului din România. 17 şcoli din toată ţara au intrat într-o competiţie a celor mai frumoase, creative, dar şi sustenabile ouă de Paşte, care au putut fi admirate în mai multe centre comerciale din ţară. Cele mai frumoase exponate au adus premii pentru școlile care le-au creat.

„Copiii sunt viitorul, iar pentru ca viitorul să fie unul sigur şi de care să ne bucurăm, copiii noştri au nevoie de şcoală. Nhood România organizează periodic campanii şi concursuri pentru susţinerea educaţiei în comunităţile în care ne dezvoltăm. Doar făcând front comun cu profesorii minunaţi din jurul nostru, cu părinţii şi cu elevii construim metode de evoluţie sustenabilă, de grijă continuă şi de educaţie modernă. Facem acest lucru pentru că ne simţim datori să fim un exemplu de implicare, un partener de încredere şi un model de etică în afaceri”, susţine Iuliana Aldea, Marketing Manager Nhood România.

Policlinica Buna Vestire Craiova

Instituţiile de învăţământ care şi-au dorit să susţină educaţia copiilor aflaţi în situaţii dificile, au primit din partea organizatorilor campaniei „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim” un ou imens, cu înălţimea de un metru, pentru a-l decora creativ, dar şi sustenabil. Creaţiile copiilor au fost expuse, în Săptămâna Mare a Paștelui Ortodox, în Centrele Comerciale: Centrul Comercial Drumul Taberelor, Centrul Comercial Aushopping Oradea, Centrul Comercial Aushopping Iris Cluj, Centrul Comercial Aushopping Găvana din Pitești, Centrul Comercial Auchan Craiovița, dar şi pe paginile de Facebook a celor 5 centre comerciale, unde au stârnit un interes uriaș printre fanii acestora.

La finalul campaniei au fost acordate câte 2 premii pe fiecare locație în valoare de 500 de euro fiecare, unul acordat la concursurile de pe paginile de Facebook, iar altul acordat de către o comisie de votare formată din reprezentanţi ai organizatorului.

În total au fost oferite premii în valoare de 5.000 de euro școlilor implicate în campanie.

Școlile din Craiova implicate în proiect, sunt: Liceul de Industrie Alimentară Craiova, Școala Gimnazială „Ion Creangă” și Școala Gimnazială „Anton Pan”, iar câștigătoare au fost ultimele două.

După această etapă, ouăle decorate frumos şi sustenabil de elevii şcolilor participante la această campanie vor fi scoase la licitaţie de către Asociația Butoiașul cu Zâmbete. Mai multe companii din România vor avea ocazia să doneze/sponsorizeze creaţiile celor mici, iar suma obținută va fi direcţionată exclusiv, pentru susținerea copiilor proveniți din familii defavorizate, în vederea sprijinului în procesul educațional sau al reducerii abandonului școlar.

Despre Nhood

Numele este nou, dar istoria noastră este alcătuită din 45 de ani de experiență și evoluție. Contextul nostru este solid și viziunea noastră este spre viitor. De la înființarea sa ca ramură imobiliară până la organizația care este astăzi, dedicată serviciilor, am acționat mereu punând clientul și cetățeanul în centrul a ceea ce facem. Numele nostru reprezintă contracția cuvântului Cartier: suntem vecinul bun, ne sprijinim clienții să-și satisfacă fiecare nevoie și îi ascultăm pe cetățeni pentru a crea bunăstare pentru toată lumea. Ne dorim ca proiectele noastre să aibă un triplu impact pozitiv. Măsurăm modul în care acțiunile noastre contribuie la mediu, societate și economie pentru a genera performanță pe termen mediu și lung. Așa că sprijinim cuvintele cu acțiuni, asigurându-ne că putem măsura și urmări progresul nostru în ceea ce privește planeta, oamenii și dezvoltarea. Mai multe informații găsiți pe site-ul: https://nhood.ro/

Butoiașul cu Zâmbete

Asociaţia a luat naștere prin președintele acesteia Florentina Baloș-Cioropină, în urma sutelor de acțiuni întreprinse de-a lungul ultimilor ani. La început, prin voluntariat în cadrul multor asociații, ocazie cu care am interacţionat cu viața „de dincolo” de granițele orașului. După voluntariat, am început prin a face acțiuni pe cont propriu. La început au fost unul, doi copii, după care am ajuns să cunosc una, două familii, ajungând în prezent să iau contact cu mai multe sate și comune.

Acest ONG a apărut deoarece întotdeauna am știut că oamenii lucrează cu oameni și că numai împreună putem dezvolta proiecte de durată, sustenabile, proiecte de un real folos pentru comunitate și care să ducă la rezultate vizibile cu adevărat. Oricine, de oriunde, merită un zâmbet și o rază de lumină în viața sa. Mai multe informații găsiți pe site-ul: https://butoiasulcuzambete.ro/

Politica