vineri, noiembrie 29, 2024

Ultima ora

Sport

IKEA îndeamnă toți clienții care dețin un anumit produs din magazin să nu-l mai utilizeze: Ne cerem scuze

Retailerul suedez de mobilă IKEA îndeamnă toți clienții care dețin o oglindă LETTAN să nu o mai utilizeze și să comande accesorii de fixare pe perete, de schimb, gratuit. 

De asemenea, IKEA anunță o campanie de rechemare a produsului, cu marcaj de dată înainte de 2105 (AASS), ca urmare a ruperii accesoriilor de fixare pe perete, scrie realitatea.

„Siguranța clienților este prioritatea principală la IKEA. Așadar, anunțăm o campanie de rechemare în vederea reparării pentru oglinzile LETTAN cu marcaj de dată înainte de 2105 (AASS) și inclusiv, ca urmare a riscului de rupere a accesoriilor de fixare pe perete.

Policlinica Buna Vestire Craiova

IKEA dezvoltă produsele utilizând un program riguros de evaluare a riscurilor și de testare, pentru a se asigura că acestea respectă toate legile și standardele aplicabile pe piețele unde sunt vândute.

În pofida acestui fapt, ni s-a adus la cunoștință faptul că unele dintre accesoriile de fixare pe perete a oglinzilor LETTAN s-au rupt. Acest lucru a dus la căderea neașteptată a unor oglinzi. Prin urmare, îndemnăm toți clienții care dețin o oglindă LETTAN vizată să nu o mai utilizeze și să comande noi accesorii de fixare pe perete, gratuit.

Accesează www.IKEA.ro sau contactează IKEA la (021-407.45.32), pentru a comanda numărul necesar de accesorii de fixare, de schimb, cu numărul de articol 139298/1.

IKEA își cere scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această campanie de rechemare în vederea reparării”, a transmis IKEA.

Pentru a comanda numărul necesar de accesorii de fixare, de schimb, cu numărul de articol 139298/1, clienții trebuie să intre pe site-ul ikea sau contactează IKEA la (021-407.45.32).

Foto: arhivă

Politica