Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 26 decembrie 2022, respectiv 02 ianuarie 2023, reluându-și activitatea în data de 27 decembrie 2022, respectiv 03 ianuarie 2023
Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 26 decembrie 2022 și 02 ianuarie 2023, drept zile nelucrătoare la nivel național.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare își întrerup activitatea în zilele de 26 decembrie 2022 și 02 ianuarie 2023.
Începând cu data de 27 decembrie, respectiv 03 ianuarie, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30 – 16:30, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din localitățile Alexandria, Băilești, Câmpulung, Caracal, Craiova, Curtea de Argeș, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, iar pentru Centrele din Iași și Timișoara, programul este 09:00 – 17:00.
Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:
- Portalul şi aplicaţia mobilă My CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric.
- Chat-ul cu un consultant CEZ Vânzare
Chat-ul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20.00.
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cezinfo.ro/sesizari2-form/
- Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail [email protected]
- Numărul de fax: 0248 524 834.
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completați numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Clienții în care doriți să ajungeți precum și demersul pentru care efectuați vizita;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare;
- Înregistrați programarea.
Divizia Oameni și Brand CEZ România