Cristiano Ronaldo și Lionel Messi fac pentru prima dată echipă într-o campanie de marketing, care promovează brandul de lux Louis Vuitton.
O fotografie realizată de Annie Leibovitz, cea mai cunoscută portretistă a vedetelor, în care i-a surprins pe Leo Messi și Cristiano Ronaldo împreună, într-o reclamă pentru brandul de lux Louis Vuitton, se viralizează pe rețelele sociale.
Cele două mega-staruri, care până acum câțiva ani au format unul dintre cele mai puternice cupluri de adversari din istoria sportului, joacă șah pe o valiză realizată de celebrul brand de lux.
Atât Messi, cât și Ronaldo au distribuit fotografia pe propriile conturi de Facebook și, deloc surprinzător, s-a viralizat cu viteza luminii, scrie digi24.ro
În doar două ore, CR7 a strâns 3 milioane de aprecieri pentru cadrul realizat de Annie Leibovitz, în vreme ce Messi a adunat „doar” 2,4 milioane de aprecieri. Plus un număr uriaș de redistribuiri din partea ambilor.
Cristiano Ronaldo este unul dintre cei mai urmăriți oameni din lume pe rețelele sociale, numai pe Facebook el având 154 de milioane de follower-i, aproape cât populația Bangladeșului, de 164 de milioane de locuitori.
Deși mai modest, nici Messi nu este tocmai un anonim cu cei 106 milioane de urmăritori ai săi, ceea ce reprezintă aproape populația de 109 milioane de locuitori ai Filipinelor.
Foto: Facebook