Primarul orașului a dezvăluit ce planuri are pentru cea de-a doua ediție a festivalului IntenCity
Lia Olguța Vasilescu s-a declarat mulțumită de modul în care s-a desfășurat festivalul IntenCity, ținând cont de faptul că a fost vorba de o primă ediție. Primarul Craiovei se așteaptă ca anul viitor evenimentul să aibă parte de un succes mult mai mare.
„Show-ul artiștilor a fost peste așteptările tuturor, trebuie să recunoaștem! Nu înțelegeam de ce a venit un grup de tineri tocmai din Portugalia pentru reprezentația lui AFROJACK. Am înțeles după ce l-am văzut pe scenă. Am încercat să aducem, anul acesta, 5 dintre primii 10 artiști ai planetei. Și prezența lor pe scenă a făcut diferența”, a scris edilul pe Facebook.
Cea de-a doua zi a festivalului IntenCity a fost singura despre care se poate spune că nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor. Oamenii nu s-au înghesuit să-i asculte pe DJ prezenți. Seara a fost salvară de Clean Bandit, cei care au impresionat cu un spectacol de excepție. Un lucru e cert, IntenCity Craiova se ține și anul viitor, după cum anunță Olguța Vasilescu, dar nu se renunță la muzica electro, cel mai probabil pentru a nu pierde teren în fața evenimentelor similare, deja consacrate în România. Anul viitor, festivalul ar urma să aibă loc în preajma zilelor orașului, iar autoritățile locale se gândesc deja să înceapă promovarea.
„Am sesizat încă din momentul în care am pus în vânzare biletele că cel mai slab se vinde seara de sâmbătă, seara dedicată muzicii electronice. Poate că, totuși, prezența pe piața românească a atâtor festivaluri de nișă, doar cu muzică electro, își spune cuvântul. Cred însă că nu putem renunța la muzica electro la ediția de anul viitor, pentru ca DJ prezenți anul acesta au făcut atmosferă foarte bună. Doar că avem nevoie de promovare și asta începând chiar de azi. Primul pas l-am făcut deja: SCM, care oricum schimba tricourile jucătorilor de la echipele de club pentru toate sporturile, are sarcina de a înlocui înscrisul „Primăria Craiova” cu „Craiova IntenCity”. Nu are nevoie primăria de reclamă, dar festivalul da. Trebuie să schimbăm și data, pentru că anul acesta a fost o excepție: am vrut să avem promovare la pachet cu festivalul de animație și a fost timpul extrem de scurt pentru organizare, licitațiile s-au terminat abia în iulie. Anul viitor ne gândim să fie în preajma zilelor orașului, când e și pauza competițională la fotbal, ca să împăcam și fanii sportului rege. De asemenea, ne gândim ca truckurile cu mâncare să fie în stadion, pentru că jumătate dintre participanți erau la masă, pe esplanadă, în timpul reprezentației artiștilor”, se arată în postarea publicată de Olguța Vasilescu.
Dacă anul acesta s-a vorbit foarte mult despre turiștii ce urmau să meargă la IntenCity, unele lucruri s-au lămurit. Festivalul din Craiova este, în primul rând, pentru craioveni, iar Olguța Vasilescu a anunțat că anul viitor, în oraș vor fi făcute sondaje, pentru alegerea artiștilor ce vor urca pe scenă în 2023.
„Ca să conchid, la organizare mai avem de lucru ca să fim perfecți, dar apreciez că s-au făcut eforturi deosebite. În perioada următoare, vom face inclusiv sondaje printre craioveni cu ce trupe și artiști vor să vadă anul viitor, pentru a completa line-up-ul, fiindcă ne propunem o ediție de excepție, cum a fost și aceasta. Mai ales că sponsorii ne bat deja la ușa pentru anul viitor. Ieri, un brand internațional a oferit o sponsorizare de 300 de mii de euro, în condițiile în care nu știe altceva mai mult decât că se va organiza și atât”, a mai menționat primarul.








