Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat reclama TV pentru magazinele Jumbo, după ce forul audiovizualului a primit 12 reclamaţii de la telespectatori.
Reclamanţii au catalogat reclama la Jumbo drept „derajantă”, „tortură psihică”, care „te distruge psihic”.
După mai puțin de trei minute, concluzia exprimată de Mircea Toma, membru CNA, a fost că „nu ai ce să le reproșezi”, iar reprezentanta Consiliului Român pentru Publicitate a spus că „nu s-au constatat elemente care ar putea afecta psihic” telespectatorii.
„Pe lege nu, dar cu capul te face”, a intervenit membrul CNA Cristina Pocora, singura împotriva spotului.
Mircea Toma a reluat apoi analiza: „A fost o soluţie care pentru unii e enervantă, dar uneori şi copiii sunt enervanţi, să știți. Ar trebui întrebaţi copiii cum primesc această reclamă”. „Nu copiii, că ei după aia te împing să te duci la Jumbo să le iei ceva de acolo. Că sunt sigură că ei sunt convinși”, a intervenit Pocora.
Spotul comercial „Jumbo” a fost considerat „agresiv” și „agasant” de cei care s-au plâns la CNA, potrivit paginademedia.ro
„Vă rog din suflet, opriţi reclama cu Jumbo. Deranjează foarte tare neurologic, ţineţi cont ca sunt copii cu dereglări mintale care aud această reclamă și sunt deranjaţi foarte mult!”, a spus unul dintre reclamanți.
„Spotul publicitar Jumbo este o tortură psihică. Efectul este cel dorit, adică de a atrage atentia. Însă este strigător la cer. Nu contează nici postul, nici ora la care e dată această reclamă. Ea trebuie eliminată. Un cuvânt repetat obsesiv, cu un debit, volum și tonalitate care te distrug psihic”, a spus altcineva.
„Reclamă agresivă şi agasantă la Jumbo. Vă rog să interziceţi imediat această reclamă abuzivă şi deranjantă”, a scris alt telespectator.
Foto: arhivă