duminică, noiembrie 17, 2024

Ultima ora

Sport

Craiova. Telefonul pacientului, pentru reclamații

Pacienții care ajung la spitalele din Craiova și au nemulțumiri, le pot sesiza la „Telefonul Pacientului” -0351/913. Atenție! Nu este vorba și despre Spitalul Clinic Județean de Urgență din Craiova, ci doar despre spitalele din subordinea Primăriei.

„0351/913 este noul număr scurt la care se poate suna pentru a fi sesizată orice fel de problemă apărută în sistemul de sănătate craiovean, mai ales în ceea ce privește modul în care pacienții au fost tratați de cadrele medicale.
Această metodă vine în continuarea formularelor implementate în luna februarie, pentru a oferi tuturor cetățenilor un mijloc facil și rapid de a sesiza problemele întâmpinate în spitalele municipalității.
Apelul la acest număr se poate face din orice rețea de telecomunicații, fără suprataxă, non-stop, fiind gestionat de un operator din cadrul Poliței Locale Craiova. Reclamațiile și sugestiile vor fi transmise apoi la funcționari din cadrul Primăriei Municipiului Craiova, responsabili de relația directă cu spitalele municipalității”, a anunțat Olguța Vasilescu, primarul Craiovei, pe facebook.

Se va ține cont de sesizări la evaluarea activității medicilor și directorilor de spitale.

Policlinica Buna Vestire Craiova

„Evident, în funcție de sesizările cetățenilor, cadrele medicale vor primi calificative la final de an, iar managerii de spitale vor fi reevaluați. Menționez că numărul acesta de telefon e valabil doar pentru spitalele din subordinea Primăriei Craiova, respectiv Filantropia, Spitalul de Boli Infecțioase Victor Babeș și Neuropsihiatrie. Spitalul Clinic Județean de Urgență nr. 1 aparține de Ministerul Sănătății”, a mai precizat Vasilescu.

Politica