Apavil a decis debranșarea rău-platnicilor de la furnizarea de apă și canal. Din cauza întârzierii la plata facturilor, compania a început o acțiune de sistare a apei mai multor vâlceni. Totodată, Apavil a ținut să atenționeze clienții că intențiile nu sunt cele de debranșare, compania susținând că notifică rău-platnicii și încearcă să vină inclusiv în ajutorul celor care nu-și pot plăti facturirile.
„În vederea recuperării creanţelor aferente clienţilor rău-platnici Apavil S.A parcurge o serie de etape şi anume: Informarea clienţilor cu privire la sumele pe care le au de achitat, prin facturile emise lunar; Notificarea clienţilor care înregistrează debite restante mai vechi de 45 zile, conform prevederilor legii nr. 241/2006 – abonaţii au ca termen 5 zile pentru achitarea debitelor restante după ce primesc notificările; Pentru a veni în sprijinul clienţilor societatea noastră acordă posibilitatea plăţii în rate lunare a datoriilor; Societatea este nevoită să apeleze la această măsură întrucât s-a constatat creşterea semnificativă a cuantumului sumelor datorate de către clienţi în contul serviciilor prestate. Deşi conducerea societăţii a manifestat întotdeauna înţelegere în ceea ce priveşte achitarea de către asociaţiile de proprietari a facturilor pentru serviciile prestate, se pare că în anumite cazuri clienţii nu au găsit de cuviinţă sa aprecieze just această atitudine. Toți rău platnicii care înregistrau la data de 21 martie a.c. datorii importante către APAVIL SA, au fost deja notificați, urmând ca acţiunea de debranşare să demareze în perioada imediat următoare. Locatarii bun-platnici din cadrul asociaţiilor de proprietari care vor fi debranşate sunt rugaţi să înţeleagă necesitatea adoptării unor astfel de măsuri. Facem un apel şi pe această cale către toţi utilizatorii serviciilor noastre să-şi plătească contravaloarea consumului de apă. Scopul nostru este să asigurăm continuitatea serviciilor, nu să ajungem în situația de a fi nevoiți să debranșăm.”, au declarat reprezentanții Apavil.