Primăria Craiova vrea să cumpere două autoutilitare, cu ajutorul cărora să fie transportate actele de la două instituții subordonate. Cheltuielile pentru cele două mașini sunt aproximate la suma de 108.000 de lei. Conform caietului de sarcini, aceste achiziții au ca scop înnoirea parcului auto.
„Obiectul procedurii de atribuire îl constituie achiziția de autoutilitare, (2 bucăți) denumite în continuare produse în configurațiile prevăzute în Specificațiile tehnice pentru achiziție prin încheierea în acest sens a unui contract de achiziție publică. Produsele sunt achiziționate în scopul înnoirii parcului auto al autorității contractante, fiind destinate transportului unor cantități mici de mărfuri pentru îndeplinirea activităților specifice. Produsul este destinat să asigure transportul rapid de marfă, în orice anotimp”, se arată în caietul de sarcini.
Cele două autoutilitare vor servi la căratul actelor, în principal, de la Direcția de Impozite și Taxe, respectiv de la Direcția de Evidență a Persoanelor.
Garanția generală a fiecărei autoutilitare trebuie să fie de minim 3 ani sau de 100.000 de kilometri, în funcție de condiția care se îndeplinește prima, în condiții de exploatare normale. Totodată, furnizorul va pune la dispoziție o declarație de conformitate privind îndeplinirea de către produs a cerințelor de performanță, de siguranță în exploatare și de protecție a mediului.
„Produsele ofertate trebuie să fie noi, din producția anului în curs și neînmatriculate. Autoritatea contractantă solicită ca produsele să fie fabricate în perioada 2019-2021 cu scopul de a evita situația contractării unor produse cu o vechime mai mare de 12 luni calendaristice, inferioare calitativ. Acest aspect este generat de faptul că performanțele anumitor părți componente (între care amintim cu titlu de exemplu: acumulatorul, anvelopele) sunt influențate negativ de perioadele în care autoutilitarele nu rulează”, se mai specifică în caietul se sarcini.
foto: agrostandard.ro