Facebook plănuiește să-și schimbe numele săptămâna viitoare. Directorul executiv al Facebook, Mark Zuckerberg, plănuieşte să vorbească despre schimbarea numelui în cadrul conferinţei anuale Connect a companiei, pe 28 octombrie, dar ar putea fi dezvăluit mai devreme.
Rebrandingul ar poziţiona reţeaua de socializare ca unul dintre numeroasele produse sub o companie mamă, care va supraveghea, de asemenea, grupuri precum Instagram, WhatsApp, Oculus şi altele, potrivit Reuters.
Un posibil nume pentru companie ar putea avea de a face cu termenul „Horizon”. Recent, Facebook şi-a redenumit platforma sa de gaming în dezvoltare denumită „Horizon” în „Horizon Worlds”.
Mişcarea de rebranding va reflecta, de asemenea, accentul pus de Facebook pe construirea aşa-numitului metavers, o lume online în care oamenii pot folosi diferite dispozitive pentru a se deplasa şi comunica într-un mediu virtual, potrivit raportului, informează digi24.ro, care citează Reuters.
Facebook a investit masiv în realitatea virtuală (VR) şi realitatea augmentată (AR) şi intenţionează să îşi conecteze cei aproape trei miliarde de utilizatori prin intermediul mai multor dispozitive şi aplicaţii.
Facebook este cea mai mare reţea socială din lume şi poate conta pe succesul crescut al filialei sale Instagram, care a depăşit un miliard de utilizatori şi oferă noi platforme pentru publicitate.